آپدیت جدید هواوی پی 30 پرو

آپدیت جدید هواوی پی 30 پرو عملکرد دوربین آن را بهبود می‌بخشد

آپدیت جدید هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) عملکرد دوربین پرچمدار جدید هواوی را بهتر از گذشته می‌کند. حتی پیش از این نیز هواوی پی ۳۰ پرو صاحب یکی از بهترین دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند بود.

هواوی پی 30 پرو یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند متمرکز بر دوربین است که سال 2019 معرفی شد. با توجه به رتبه‌بندی دوربین‌ها توسط ٬DxOMark این گوشی موفق شده با گلکسی اس 10 5 جی در رده‌ی نخست جهان قرار گیرد. با تمام این اوصاف٬ آپدیت جدید هواوی پی 30 که روز گذشته منتشر شد٬ عملکرد دوربین این گوشی را حتی بهتر از گذشته نیز می‌کند.

بخش‌های بهبود پیدا کرده پس از آپدیت جدید هواوی پی 30 پرو شامل حالت عکاسی در شب و سوپرزوم می‌شوند

این به‌روزرسانی که توسط کاربران هندی گزارش شده٬ می‌تواند عکاسی با حالت شب برای محیط‌های تاریک و عملکرد قابلیت زوم SuperZoom را بهبود ببخشد. در آپدیت جدید هواوی پی 30 پرو همچنین باگ‌های اسکنر اثر انگشت زیر صفحه برطرف شده و سازنده می‌گوید حالا حساسیت آن نیز بهبود پیدا کرده است. این آپدیت همچنین همگام‌سازی صدا و تصویر و پخش ویدیوهای ضبط شده در حالت هندزفری در اینستاگرام را بهتر از گذشته می‌کند و در کنار این‌ها پچ امنیتی ماه آوریل گوگل را نیز به همراه دارد.

هواوی پی 30 پرو به یک نمایشگر 6.47 اینچی با بریدگی شبیه به قطره در بالای آن مجهز شده است. تراشه‌ی کایرین 980 همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی حداکثری 512 گیگابایتی نیز زیر قاب آن قرار دارند. در انتها می‌توان به حضور چهار دوربین در پشت قاب آن اشاره کرد. این دوربین‌ها شامل یک سنسور استاندارد 40 مگاپیکسلی٬ یک سنسور فوق عریض 20 مگاپیکسلی٬ یک سنسور 8 مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی و یک دوربین ToF 3D می‌شوند. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در بریدگی روی نمایشگر قرار دارد.

ما کنجکاویم بدانیم پس از دریافت جدیدترین به‌روزرسانی٬ پرچمدار جدید هواوی چه عملکردی را در شرایط نوری کم از خود به جای خواهد گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من نمیدونم ابدیت چجوری روی دوربین تاثیر میذاره

  2. این شارلاتان بازی رو از سامسونگ کپی کرده

    واییی چینیا همهچیو کپی میکنن!!!!