گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3 با ویژگی‌های منحصر به فرد معرفی شد

رد مجیک ۳ (Nubia Red Magic 3) تازه‌ترین گوشی گیمینگ نوبیا است که با سیستم خنک کننده‌ی خاص و سخت افزار قدرتمند خود، می‌تواند تمام کاربران اندروید را راضی نگه دارد. در ادامه مشخصات فنی نوبیا رد مجیک 3 را مرور خواهیم کرد.

در دو سال گذشته، شمار گوشی های گیمینگ رو به افزایش نهاده و نوبیا، یکی از کمپانی‌های فعال در این عرصه بوده است. حالا هم نوبیا رد مجیک 3 با ویژگی‌های ارتقا یافته‌ای نسبت به مدل‌های پیشن معرفی شده که به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3

از صفحه نمایش 6.65 اینچی اولترا-واید و فول اچ دی پلاس آغاز می‌کنیم که دارای نرخ بازسازی 90 هرتز و پشتیبانی از محتوای HDR است. در جلوی دستگاه، اسپیکرهای استریو قرار دارند که به لطف فناوری‌های‌ صوتی سه‌بعدی مانند DTS:X، تجربه‌ی سینما گونه‌ای را برای کاربران رقم می‌زنند.

در پشت نوبیا رد مجیک 3 هم، نواری با نورپردازی RGB وجود دارد و کاربران می‌توانند ظاهر پنل پشتی را با اِعمال افکت نوری از میان 16.8 میلیون رنگ، شخصی‌سازی کنند. همچنین مانند گوشی رد مجیک مارس، محصول جدید نیز از قابلیت القای شانه‌ای بهره می‌برد و دکمه‌های حساس به لمس برای استفاده در هنگام بازی، قابل تنظیم هستند.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3

اما قطعات سخت افزاری نوبیا رد مجیک 3 را باید هم‌سنگ با سایر پرچمداران سال 2019 بدانیم. این شامل تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام، پردازنده گرافیکی آدرنو 640 و تنوع در ظرفیت حافظه داخلی و رم می‌شود. نسخه 128 گیگ دستگاه، با حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ ولی یک نسخه 256 گیگ با 12 گیگابایت رم نیز موجود است.

باتری نسل جدید نوبیا Red Magic که ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد، از شارژ سریع 27 وات پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ی کمپانی سازنده تنها با 10 دقیقه شارژ کردن آن، می‌توانید انرژی لازم برای یک ساعت بازی را تامین کنید.

نوبیا رد مجیک 3 دارای سیستم خنک کننده مایع با توربو فن داخلی است

یکی از ویژگی‌هایی که اخیرا در گوشی های گیمینگ باب شده، خنک کننده‌ مایع است و نوبیا رد مجیک 3 هم از نوع خاص آن بهره می‌برد. سیستم‌های خنک کننده غیر فعال (Passive)، معمولا شامل یک لوله حرارتی حاوی مایع هستند که دمای CPU را پایین نگه می‌دارد. اما در عوض رد مجیک 3، دارای خنک کننده مایع فعال (Active) با توربو فن داخلی است. نوبیا ادعا می‌کند که این سیستم، فرایند انتقال حرارت را 500 درصد افزایش می‌دهد؛ امری که به روان‌تر کار کردن دستگاه و بهتر شدن تجربه گیمینگ کمک می‌کند.

نوبیا رد مجیک ۳ سوییچی هم دارد که در گوشی های دیگر یافت نمی‌شود. با استفاده از آن، می‌توانید یک داشبورد گیمینگ را باز کنید که کمپانی چینی آن را Red Magic Game Space 2.0 می‌نامد. در این حالت امکان اجرای سریع‌تر بازی‌ها، کنترل سرعت فن‌ داخلی، رصد کردن حرارت و ضبط ویدیو از گیم‌ها فراهم می‌شود.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3

این گوشی هوشمند برای علاقه‌مندان به اندروید استوک هم مناسب خواهد بود؛ چرا که نوبیا با تغییرات حداقلی در سیستم عامل اندروید پای دستگاه، حالت خام آن را تا حد زیادی حفظ کرده است. درباره مشخصات اپتیک گوشی هم باید به دوربین عقب 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن اشاره کنیم.

تاریخ فروش و قیمت نوبیا رد مجیک 3

این محصول روز سیزدهم اردیبهشت ماه در چین عرضه می‌شود. طی هفته‌های پیش‌رو امکان خرید دستگاه در آمریکا، اتحادیه اروپا و انگلستان هم فراهم خواهد شد. البته هنوز قیمت نوبیا رد مجیک 3 اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. داداش مطمعنی از قابلیت فیلم برداری۸kپشتیبانی میکنه.شاید اینی که میگی واسه یه دوربین حرفه ایه

  2. فک میکنم بالای 800 تا باشه

  3. چیزی که اینجا بهش اشاره نشده ولی خیلی مهمن :
    ضبط ویدئو با رزولوشن 8k
    فیلمبرداری شوپر اسلوموشن 1920fps