مهناز افشار

فعالیت در شبکه اجتماعی کار دست مهناز افشار داد؛ حکم جلب بازیگر معروف سینما صادر شد

پس از شکایت سید غفار دریاباری، طلبه مازندرانی از مهناز افشار به دلیل نسبت دادن اظهارنظرهای دروغین به وی، حکم جلب این بازیگر مشهور صادر شد. در ادامه جزئیات این موضوع را بررسی می‌کنیم.

امروز چهارشنبه 11 اردیبهشت 98 در فضای مجازی احضاریه مربوط به دادستانی بابل منتشر شده است که در بخشی از درخواست نیابت صادر شده از شعبه سوم دادیاری دادسرای بابل خطاب به دادسرای ناحیه 33 تهران عنوان شده است:

با در نظر گرفتن شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار، مبنی بر تشویش اذهان عمومی و انتشار اکاذیب به وسیله سامانه رایانه‌ای و فضای مجازی، خواهشمند است با پذیرش این برگ به عنوان نیابت قضایی، شخصا یا با ارجاع امر به یکی از همکاران قضایی با دارا بودن تمام اختیارات قانونی از قبیل حق ورود به منزل با رعایت قانون آیین دادرسی کیفری، پیرامون احضار و جلب متهم با قید نتیجه عدم حضور جلب است، احضار و در صورت عدم حضور بدون عدم موجه، جلب شود.

همچنین در بخش دیگری نیز درج شده است پس از حضور،‌ اتهام فوق‌الذکر به وی تفهیم و دفاع و آخرین دفاع از وی اخذ شود و قرار تامین مناسب صادر و چنانچه منجر به بازداشت متهم شد، به همراه مامور مراقب و پرونده به این شعبه اعزام شود.

دلیل شکایت از مهناز افشار چه بود؟

مهناز افشار در صفحه توییتر شخصی خود مطلبی را بازنشر کرد که متنی منتسب به تصویر یک طلبه و با نام کاربری سید مصطفی حجازی بود، با این موضوع که این اکانت کاربری از خواهران مجاهد مجرد درخواست کرد به صیغه حشدالشعبی درآیند. پس از انتشار چنین خبری مشخص شد که آن حساب توییتری جعلی بوده و وی با یک جستجوی ساده می‌توانست به جعلی بودن این خبر پی ببرد. بازنشر کردن چنین خبری باعث شد تا حواشی زیادی پیرامون این بازیگر مشهور به وجود آید.

حکم جلب مهناز افشار

مهناز افشار