رندرهای ال جی استایلو 5

رندرهای ال جی استایلو 5 منتشر شد؛ حرکت چراغ خاموش برای بازگشت به رقابت

آخرین معرفی بزرگ LG به زمستان گذشته بازمی‌گردد و این اواخر، حضور کمرنگی در عرصه‌ی گوشی های هوشمند داشت. اما انتشار رندرهای ال جی استایلو 5 (LG Stylo 5) نشان می‌دهد کمپانی کره‌ای، علاوه بر تمرکز در حوزه 5G روی تولید محصولات جدیدی هم کار کرده است.

در اینجا ال جی Stylo 5 از منظر تولیدکننده‌ی قاب دستگاه به تصویر کشیده شده است؛ بنابراین شاید برخی جزئیات طراحی از قلم افتاده باشد. اما به هر حال با دیدن رندرهای ال جی استایلو 5 باید گفت که چهره‌ی این گوشی هوشمند، شباهت زیادی به استایلو 4 و همین‌طور کیو استایلوس آلفا دارد. البته جابه‌جایی تعدادی از ماژول‌ها در حاشیه فوقانی صفحه نمایش و تغییر در طراحی ماژول دوربین، کاملا به چشم می‌آید؛ ولی سایر مولفه‌های طراحی آن دست نخورده‌اند.

رندرهای ال جی استایلو 5

با وجود اینکه مشخصات فنی ال جی استایلو ۵ به بیرون درز نکرده است، می‌توان حدس زد که از قلمروی گوشی های میان رده فراتر نخواهد رفت؛ زیرا هنوز یک دوربین در پنل پشتی دستگاه دیده می‌شود و نمایشگری بدون حفره یا بدون ناچ، با حاشیه‌‌های نسبتا پهن دارد. البته همین حاشیه‌های کناری سبب می‌شوند که مانند سایر دیوایس‌های Stylo، بتوان قلم هوشمند را به راحتی درون دستگاه جای داد.

از دیگر نکات قابل ذکر، باید به وجود درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در ال جی استیلو 5 اشاره کنیم که هر دو را از استایلو 4 به ارث برده است. اخیرا خبرهایی هم از صدور تاییدیه برای این گوشی جدید ال جی به گوشی می‌رسید؛ پس تاریخ معرفی آن را باید نزدیک بدانیم.