رندر جدید هواوی Mate 30 پرو به دوربین پشتی زیبای آن اشاره دارد

به تازگی رندری از پنل پشتی هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) منتشر شده است. این رندر بر اساس یک تصویر واقعی از پنل پشتی هواوی میت ۳۰ پرو طراحی شده و زیبایی ظاهری آن به لطف ماژول دوربین مربعی گوشی را نشان می‌دهد.

در ماه اکتبر (مهر – آبان)، دو گوشی هواوی میت 30 و هواوی میت ۳۰ پرو رونمایی خواهند شد. تا مدتی پیش تصور می‌کردیم شکل دوربین چهارگانه این دو گوشی همانند محصولات قبلی سری Mate مربعی شکل خواهد بود، تا این که تصویری واقعی از پنل پشتی هواوی Mate 30 فاش شد. این عکس نشان می‌دهد ماژول دوربین هواوی Mate 30 و هواوی Mate 30 پرو دایره‌ای شکل است.

به تازگی چند تصویر جدید از هواوی میت 30 پرو منتشر شده است. یکی از آن‌ها رندری از پنل پشتی گوشی بوده و به طراحی زیبای دوربین اصلی آن اشاره می‌کند. در شکل زیر می‌توانید یک طرح پیشنهادی برای نحوه طراحی دوربین پشتی هواوی Mate 30 پرو را مشاهده کنید.

جدیدترین رندر هواوی Mate 30 پرو

هواوی Mate 30 پرو

پیش از این، رندر جدیدی از پنل پشتی هواوی میت 30 منتشر شد که نشان می‌داد چهار سنسور دقیقا در گوشه‌های دایره رو به روی یکدیگر قرار گرفته و فلاش ال ای دی زیر پایین‌ترین سنسور دوربین قرار دارد.

بر اساس عکسی که از قاب محافظ مدل پرو هواوی میت 30 پرو  فاش شد، اکنون از دایره‌ای شکل بودن ماژول دوربین اصلی آن مطمئن هستیم، اما دو رندری که تا امروز از شکل دقیق این دوربین طراحی شده‌اند، تنها تصور و خلاقیت طراح‌های این تصاویر بوده و نمی‌توان صحت آ‌ن‌ها را تایید کرد. با گذر زمان، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره شکل ظاهر پرچمداران آتی سری Mate هواوی به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوشم اومد اولین باره از یه طراحی چینی خوشم میاد

  2. این جدید بود کسی همچین مدلی تا الان نزده