رندرهای قاب گلکسی نوت 10

رندرهای قاب گلکسی نوت 10 اطلاعات جدیدی را ارائه می‌کنند

تازه‌ترین رندرهای قاب گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10) اطلاعات جالبی اعم از رنگ‌های جدید و طراحی این دو گوشی را ارائه می‌کند. در ادامه این تصاویر را مشاهده کنید.

گلکسی نوت 10 و برادر بزرگ‌تر آن بار دیگر در مجموعه رندرهایی رخ نشان داده‌اند. طی هفته‌های گذشته تصاویر مختلفی را از دو گوشی خانواده نوت 10 دیده‌ایم و به نظر می‌رسد دیگر باید قبول کنیم، این تصاویر مربوط به طراحی نهایی پرچمدار آینده خانواده گلکسی نوت سامسونگ هستند.

در تازه‌ترین رندرهای قاب گلکسی نوت 10 ، مدل اصلی با گرادیان رنگی سفید-صورتی-آبی دیده می‌شود، در حالی که نسخه‌ی پلاس از یک قاب تماما سفید بهره می‌برد. علاوه بر این، یک نسخه‌ی مشکی رنگ نیز هفته‌ی گذشته دیده شده است. ظاهرا دکمه‌ی بیکسبی از این گوشی حذف شده است. کلید پاور نیز در رندرهای قاب گلکسی نوت 10 دیده نمی‌شود، اما بعید به نظر می‌رسد سامسونگ بخواهد آن را از گوشی خود حذف کند.

رندرهای قاب گلکسی نوت 10 و 10 پلاس

متاسفانه این رندرها از حذف جک 3.5 میلی‌متری از گوشی آینده‌ی سامسونگ خبر می‌دهند. این درحالیست که شایعی مبنی بر حذف اسلات کارت حافظه‌ی میکرو اس دی از نوت 10 نیز شنیده می‌شود. اما در سمت مثبت قضیه، دو مدل این خانواده به یک سنسور مادون قرمز مجهز خواهند بود. اگر این واقعیت داشته باشد، کاربران می‌توانند از گوشی خود مستقیما تلویزیون و سیستم تهویه هوای داخل منزل خود را از طریق گوشی خود کنترل کنند.

به طور کلی در طراحی نوت 10 و 10 پلاس وجه اشتراک زیادی وجود دارد. جدا از اندازه، آن‌ها از نظر قابلیت‌ها و دوربین‌ها نیز بسیار شبیه به یکدیگر خواهند بود. دوربین سلفی هر دو مدل درست در وسط نمایشگر قرار دارد و سه سنسور اصلی ظاهرا از دیافراگم متغیر سه مرحله‌ای بهره می‌برند. البته در مدل پلاس، یک سنسور ToF زیر فلاش ال ای دی قرار دارد که در کنار سه دوربین اصلی فعالیت خواهد کرد. ما منتظریم ببینیم آیا سخت افزار داخلی این دو گوشی نیز با یکدیگر یکسان است یا خیر.

سامسونگ گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 را 7 آگوست (16 مرداد) در نیویورک سیتی آمریکا معرفی خواهد کرد.