10 اپلیکیشن آیفون که اندرویدی ها از داشتن آن محروم هستند

آیفون ها از سیستم عامل شخصی اپل یعنی آی او اس و همچنین کیت توسعه نرم افزاری برای سازندگان اپلیکیشن استفاده می کنند همه اینها با وجود سخت افزار عالی و قوی آیفون ها تجربه ای عالی از اجرای بازی ها و اپلیکیشن ها را برای کاربران ارائه می دهد که صاحبان دستگاه های اندرویدی از آن بی بهره اند. در این مطلب شما را با 10 اپلیکیشن خوب iOS آشنا خواهیم کرد که نسخه اندرویدی آن تولیدنشده و فعلا فقط مخصوص آیفون طراحی شده اند.

1. iMovie

با داشتن این اپلیکیشن و یک گوشی آیفون هر کسی می تواند فیلم های خانگی خلاقانه خود را ضبط و ویرایش کرده و به اشتراک بگذارد. در این نرم افزار تعداد زیادی تمپلت وجود دارد که اضافه کردن عناوین، کپشن ها، و جلوه های ویژه را بسیار راحت تر کرده و از همه جالب تر اینکه هیچ گوشی اندرویدی قادر به اجرای چنین نرم افزاری نخواهد بود و اگر هم باشد به اندازه iMovie قدرتمند نیست.

GarageBand. 2

با نرم افزار GarageBand می توانیم بدون اغراق بگوییم که فیلمسازان حرفه ای می توانند لپ تاپ های خود را کنار گذاشته و با آیفون های خود به استودیو وارد شوند. این اپ که پیش از این تنها برای آیپدها موجود بود اکنون بر روی آیفون و آیپاد نیز اجرا شده و قویترین برنامه ساخت موزیک به شمار می آید. شما با داشتن چنین اپلیکیشنی یک استودیوی کامل موسیقی را به طور مجازی در اختیار دارید. فوق العاده است اینطور نیست؟

3. بسته کامل نرم افزارهای مایکروسافت

شرکت مایکروسافت بسته کامل نرم افزاری خود را ابتدا برای آیپد اعلام کرد اما اکنون آیفون ها همه می توانند تمامی نرم افزاری مهم این شرکت مثل برنامه ورد، اکسل، و پاورپوینت را اجرا کنند. در حالیکه اندرویدی ها بسته قدیمی تر این اپ ها را دارند، کاربران اپلی جدیدترین تجربه استفاده از اپ های مایکروسافت را تجربه می کنند.

iWork. 4

در اپلیکیشن iWork اپل سه ویژگی با نام های Pages، Keynote، و Numbers وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید داکیومنت های بصری جالبی را بسازید و سپس آن ها را مستقیما از آیفون خود به اشتراک بگذارید.

Steller. 5

استلر رویکردی جالب برای تعریف داشتان است که سه عنصر عکس، ویدیو، و متن در آن ترکیب شده است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید داستان های خود را بسازید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. درست است که این نرم افزار بیشتر مناسب تعریف قصه هایی با موضوع سفر های آخر هفته یا ماجراجویی هاست اما شما می توانید در مورد سوژه های دیگر نیز داستان بسازید. داستان های تمام شده در قالب آلبوم با افکت های جالب و گزینه هایی برای تغییرات بیشتر در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین می توانید از این برنامه برای جستجوی داستان های جالب Steller دیگران نیز استفاده کنید.

6. + Camera

می دانید که آیفون ها هنوز هم جزو گوشی هایی هستند که بهترین کیفیت دوربین را در کل بازار دارند. حال برنامه عکسبرداری شرکت اپل به نام + Camera طیفی از ویژگی ها و جلوه های بسیار پیشرفته را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که آن ها می توانند بدینوسیله در گرفتن عکس بسیار با دقت تر و ماهرانه تر عمل نمایند. اپلیکیشن های عکسبرداری مشابهی هم برای اندرویدی ها وجود دارد اما باید صادقانه گفت که آن ها به پای این نرم افزار نمی رسند.

Kitchen Stories. 7

این اپلیکیشن یک کتاب آشپزی رایگان تعاملی است که ترکیبی از عکس و ویدیو و دستورهای پخت در آن جای داده شده است.

8.Oceanhorn

در آی او اس بر خلاف پلت فرم اندروید، کمبود بازی و گیم معنا ندارد. Oceanhorn نمونه عالی برای یک گیم خوب است که می توان روی گوشی های آیفون اجرا کرد. یک ماجراجویی بی نظیر که شباهت زیادی به بازی های زلدوی نینتندو داشته و می توانید به عنوان یک جنگجوی کوچک با هیولاهای زیادی مقابله کنید.

Storehouse . 9

در سال 2014 گروهی از اعضای طراحی شرکت های دیلی و فیسبوک بسیج شدند تا اپلیکیشن منحصر به فردی به نام Storehouse را بسازند. نرم افزاری که تایپوگرافی زیبا را با عکس ها و فیلم ها ادغام کرده و به شما این اجازه را می دهد تا با بواسطه این عناصر رویدادی را به اشتراک بگذارید (به عنوان یک داستان). از همه مهمتر اینکه نظیر چنین برنامه ای روی هیچ یک از دستگاه های اندرویدی وجود ندارد.

10. Infinity Blade III

بازی Infinity Blade III به خوبی می تواند توان و پتانسیل گرافیک یک آیفون را به رخ گوشی های اندرویدی بکشد. این گیم از شگفت انگیزترین گرافیک در موبایل برخوردار است که اندرویدی ها بدان رشک می برند.

 منبع : macworld

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه روزی میبینید که ویندوز فون هر چی سیستم عامل روی کره ی زمین هست رو میخوره…

  2. همه که پزشک نیستن دوست عزیز

  3. خیلی از برنامه های تخصصی مثل برنامه های پزشکی و procreate فقط واسه ios هستند.

  4. البته قابلیت گرانی کاذب هم باید به آیفون اضافه بشه ؛)