گوشی 5G گلکسی ای 90

گوشی 5G گلکسی ای 90 سامسونگ در بنچمارک‌ها رویت شد

پس از نسخه‌ی 4G حالا نوبت به گوشی 5G گلکسی ای 90 سامسونگ (Samsung Galaxy A90) رسیده است که در سایت امتیازگیری گیک‌بنچ رویت شده و مشخصات فنی آن نیز لو رفته است.

طی چند ماه گذشته ما در مورد عرضه‌ی گوشی گلکسی ای 90 سامسونگ در دو نسخه‌ی 4G و 5G زیاد شنیده‌ایم. ظاهرا هر دو گوشی نیز تراشه‌ی اسنپدراگون 855 را زیر قاب خود جای داده‌اند. حالا گوشی 5G گلکسی ای 90 در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ رویت شده که بر همین اساس برخی از قابلیت‌های آن نیز افشا شده است.

امتیاز‌های گوشی 5G گلکسی ای 90 سامسونگ در گیک‌بنچ

گوشی 5G گلکسی ای 90

این گوشی که با شماره مدل SM-A908N در سایت گیک‌بنچ ظاهر شده٬ از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد و با 6 گیگ رم و اندروید 9 پای همراه خواهد بود.

به جز این‌ها گیج‌بنچ جزئیاتی دیگری را ارائه نکرده است٬ اما ما معتقدیم که گوشی 5G گلکسی ای 90 از یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد از نوع Infinity-U و وضوح فول اچ دی پلاس بهره‌مند خواهد بود. پیشتر مدل 4G این گوشی با شماره مدل SM-A905 را در بنچمارک‌ها دیده بودیم که از نمایشگری با همین اندازه بهره‌مند بود٬ اما وضوح بیشتری را ارائه می‌کرد.

از دیگر قابلیت‌های دو نسخه‌ی گلکسی ای ۹۰ سامسونگ می‌توان به ترکیب سه دوربین 48 + 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت قاب آن اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه دوربینش کارو تموم کرده