شارژر سریع 45 وات گلکسی نوت 10

شارژر سریع 45 وات گلکسی نوت 10 با قیمت 50 یورو به صورت جداگانه عرضه می‌شود

گوشی گلکسی نوت 10 از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما شما باید شارژر سریع 45 وات گلکسی نوت 10 را به صورت جداگانه خریداری کنید.

در حال حاضر تایید شده است که شارژر مدل EP-TA845، در حقیقت شارژر سریع 45 وات Galaxy Note 10 است. این شارژر هنوز عرضه نشده و برای نخستین بار در ماه گذشته اعلام شد که با پرچمدار آینده سامسونگ ارتباط خواهد داشت، زیرا گزارشات منتشرشده حکایت از پشتیبانی این شارژر از فناوری شارژ سریع 45 وات دارد. در حال حاضر مشخص شد که فقط گلکسی نوت 10 پلاس از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما شارژر مربوطه را درون جعبه دستگاه تحویل نخواهید گرفت، بلکه باید آن را به صورت جداگانه و با قیمت 50 یورو خریداری کنید.

بد نیست بدانید که هم اکنون تعدادی از فروشندگان در اروپا، این شارژر را برای فروش در اختیار دارند و در دو رنگ مشکی و سفید با شماره مدل EP-TA845XBEGWW و EP-TA845XWEGWW در دسترس هستند. توجه داشته باشید که هیچ کدام از لیست‌های منتشرشده به صراحت اعلام نکرده‌اند که شارژر متعلق به گوشی گلکسی نوت 10 است، اما با توجه به شواهد حقیقی موجود، می‌توان نتیجه‌گیری قاطعانه‌ای داشت که شارژر به پرچمدار آینده سامسونگ مربوط خواهد بود. اینطور که پیداست، کلیه فروشگاه‌ها در حال فروش این دستگاه با قیمت 50 یورو هستند.

شارژر سریع 45 وات گلکسی نوت 10

احتمالا هر دو گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس با شارژر سریع 25 وات مدل EP-TA800 همراه خواهند بود؛ سامسونگ شارژر 25 وات را در گوشی های گلکسی ای 80، اس 10 مدل 5G و ای 70 هم قرار داده و به نظر می‌رسد نیاز کاربران زیادی را رفع خواهد کرد. در صورتی که شما قصد دارید شارژر قدرتمندتری داشته باشید، باید پول بیشتری پرداخت کنید. با توجه به این که گوشی گلکسی نوت 10 پلاس از قیمت 1149 یورو برای مدل پایه آغاز می‌شود، افراد زیادی علت قرار نداشتن شارژر 45 وات را با دستگاه متوجه نمی‌شوند. بر اساس اطلاعات موجود می‌توان باقاطعیت گفت که پرچمدار جدید سامسونگ از شارژر 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما برای استفاده از آن مجبور به خرید یک شارژر جداگانه هستید. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، آیا شما شارژر 45 وات را خریداری خواهید کرد؟