Mate 30 Lite

تصاویر و مشخصات هواوی میت 30 لایت (نوا 5 آی پرو) منتشر شد

هواوی میت 30 لایت (Mate 30 Lite) به زودی معرفی خواهد شد و حالا تصاویر و مشخصات آن منتشر شده است. هواوی میت 30 لایت احتمالا با نام نوا 5 آی پرو در خارج از کشور چین عرضه خواهد شد.

هواوی میت 30 لایت (Nova 5i Pro) را می‌توان به عنوان جدیدترین محصول غول تکنولوژی چین معرفی کرد که در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. شایعات زیادی درباره مشخصات این دستگاه منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد که با نام هواوی میت 30 لایت در چین و با نام هواوی نوا 5 آی پرو در سایر کشورها عرضه خواهد شد. هم اکنون مشخصات کامل این دستگاه در پایگاه داده TENNA در دسترس قرار دارد. بد نیست بدانید تصاویر جدیدی از نوا 5 آی پرو هم در Weibo منتشر شده است؛ شماره مدل SPN-AL00 موجود در تصاویر نشان می‌دهد که احتمالا دستگاه موردنظر، هواوی میت 30 لایت است.

مشخصات هواوی میت 30 لایت – نوا 5 آی پرو

تصاویر هواوی میت 30 لایت نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک حفره روی صفحه نمایش بوده و طراحی آن شباهت بسیار زیادی به گوشی میت 20 دارد. یک ماژول مربع شکل برای قرارگیری سنسورهای دوربین در بخش عقب دستگاه وجود دارد که شامل فلاش LED و سه سنسور دوربین است؛ همچنین یک حسگر اثر انگشت هم در قسمت پایین دوربین قرار دارد. اینطور که پیداست، بخش عقب دستگاه دارای بدنه شیشه‌ای بوده که با ماژول مربع شکل حاوی چهار سنسور دوربین و فلاش LED، هماهنگی خوبی پیدا کرده است.

متن موجود در کنار سنسورهای چهارگانه دوربین میت 30 نشان می‌دهد که دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است. کلیدهای تنظیم صدا و پاور هم در لبه سمت راست دستگاه تعبیه شده‌اند. اطلاعات موجود از گوشی میت 30 لایت (SPN-AL00/TL00) در TENNA نشان می‌دهد که این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.26 اینچ IPS فول اچ دی پلاس با وضوح 1080×2340 پیکسل خواهد بود. گوشی موبایل جدید هواوی دارای تراشه 7 نانومتری کایرین 810 و یک رم 8 گیگابایتی‌ست. به نظر می‌رسد این دستگاه با حداکثر حافظه داخلی 256 گیگابایت عرضه شود.

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی هواوی میت 30 لایت دارای رابط کاربری EMUI 9 مبتنی بر اندروید است. این دستگاه قدرت خود را از باتری 4000 میلی‌آمپری دریافت می‌کند؛ همچنین از فناوری شارژ سریع 20 وات هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. گوشی Huawei Mate 30 Lite دارای سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی بوده و در بخش عقب هم به ترتیب دارای سنسورهای 48 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل است. هنوز هیچ اطلاعاتی در زمینه قیمت و زمان عرضه دستگاه در دسترس قرار ندارد، اما انتظار می‌رود که این گوشی به صورت رسمی در ماه اکتبر معرفی شود؛ با این‌حال، گوشی جدید هواوی توانسته مجوز TENNA را به دست آورد و حتی امکان دارد در اوایل ماه آینده هم معرفی شود. اینطور که پیداست، هواوی میت 30 لایت با نام نوا 5 آی پرو در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب دیگه از همه مهم تر قیمتشه که نگفته