قیمت محصولات ایران خودرو

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به دلیل مشکل نرم افزاری بود!

اخیرا مشتریان ایران خودرو دعوتنامه تسویه حساب خودرو ثبت نامی خود را با افزایش قیمت دریافت کردند، اما این شرکت خودروسازی چنین افزایش قیمتی را تایید نمی‌کند و مدعی است افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به دلیل مشکلات نرم افزاری ایجاد شده است.

دعوتنامه تسویه حساب برخی از خودروهای مشتریان ایران خودرو در حالی به دست خریداران رسیده است که شاهد افزایش قیمت این خودروها هستیم، اما ایران خودرو چنین افزایش قیمتی را مورد تایید ندانسته و ادعا می‌کند مشکل نرم افزاری در سیستم فروش باعث افزایش قیمت شده است. این افزایش قیمت اعتراض شدید مشتریان خودروهای ایران خودرو را به همراه داشت که به همین دلیل این شرکت عقب‌نشینی کرده است و قیمت‌ها به حالت قبل تغییر خواهند کرد.

دلیل افزایش قیمت محصولات ایران خودرو

شرکت ایران خودرو در اطلاعیه‌ای دلیل افزایش قیمت خودروهای خود را عنوان کرد:

در ارتباط با اخبار منتشر شده در زمینه افزایش قیمت خودروهای شرکت ایران خودرو در سال 98، به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند، این شرکت هیچ گونه اعلام افزایش قیمتی طی روزهای گذشته نداشته است. با توجه به مکانیزه بودن مراحل صدور دعوتنامه در این شرکت خودروسازی، به دلیل ایجاد مشکل نرم افزاری، برخی از دعوتنامه‌های صادر شده با قیمتی برخلاف قیمت مصوب ایران خودرو ارسال شده است که این تعداد دعوتنامه نیز در اولین فرصت اصلاح و مجددا به مشتریان ارسال می‌شود.