قسمت جدید فیلم جی آی جو (G.I. Joe) تایید شد

شرکت پارامونت و هاسبرو در حال توسعه قسمت جدید فیلم جی آی جو (G.I. Joe) هستند. این قسمت جدید نیز لایو اکشن خواهد بود و سال آینده بر روی پرده‌های سینما می‌رود.

دو قسمت قبلی مجموعه فیلم جی آی جو با اینکه درخشان نبودند اما فروش نسبتا مناسبی را در گیشه تجربه کردند و همین کافی بود تا ساخت یک نسخه جدید در دستور کار قرار گیرد.

طبق اخبار منتشر شده، پارامونت در حال توسعه یک فیلم مستقل برای شخصیت اسنیک آیز است و قصد دارد کارگردانی آن را به روبرت شونتکه آلمانی بسپارد که آثاری همچون رد (RED) و نقشه پرواز را در کارنامه دارد. آن‌ها همچنین تاریخ اکران فیلم را 16 اکتبر 2020 (25 مهر 1399) در نظر گرفته‌اند که البته ممکن است تغییر پیدا کند. علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود که پارامونت در حال توسعه یک فیلم جی آی جو دیگر پیرامون شخصیتی کاملا جدید است که تاکنون در نسخه‌های سینمایی حضور نداشته (اسنیک آیز در هر دو فیلم تلافی (Retaliation) و ظهور کبرا (The Rise of Cobra) حضور یافته بود).

فیلم جی آی جو

اسنیک آیز

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی هالیوود ریپورتر، پارامونت و هاسبرو، نویسندگان فیلم ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح، آندره نمک (André Nemec) و جاش اپلبام (Josh Appelbaum) را استخدام کرده‌اند که فیلمنامه این نسخه فرعی با شخصیت‌های جدید را به نگارش در آورند. طبق شایعات، چاکلز (Chuckles) در این فیلم حضور خواهد داشت. این شخصیت اولین بار در سال 1987 در کامیک‌های مارول معرفی شد.

تقریبا سه سال قبل بود که پارامونت و هاسبرو اعلام همکاری کردند و قرار بود که آثار متفاوتی از دنیای هاسبرو ساخته شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. فیلم اسنیک آیز می‌تواند در را برای آثار بیشتر باز کند. مایکرونات‌ها (Micronauts) و دانجینز و دراگونز (Dungeons & Dragons) دیگر فیلم‌هایی‌ هستند که قرار است تا سال 2021 اکران می‌شوند. هنوز مشخص نیست که مایکرونات‌ها را چه کسی می‌سازد اما کارگردانان فیلم موفق شب بازی (Game Night)، جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین در حال مذاکره برای ساخت فیلم دانجینز و دراگونز هستند.

فیلم جی آی جو: تلافی در بهترین حال، یک موفقیت نسبی داشت. این فیلم با بودجه 155 میلیون دلاری، 375 میلیون دلار در بازار بین المللی بدست آورد. اما فیلم ظهور کبرا حتی نتوانست بودجه 175 میلیون دلاری‌اش را دوبرابر کند و با 302 میلیون دلار فروش، به کار خود در گیشه پایان داد. اسنیک آیز شخصیت محبوبی است اما هنوز مشخص نیست که یک فیلم مستقل پیرامون او تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

آندره نمک و جاش اپلبام تاکنون توانسته‌اند فیلمنامه‌های بلاک باستری خوبی بنویسند که در باکس آفیس هم خوب می‌فروشد. اگر آن‌ها نتوانند یک فیلم جی آی جو پرفروش خلق کنند، شاید بهتر باشد که این مجموعه از دنیای سینما کنار گذاشته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فیلم قشنگیه اکشنشم خوبه

  2. بایدم کنار گذاشته بشه آخه چیه اصلا