تکنولوژی جدیدی هواوی

پنج تکنولوژی جدید هواوی در کنفرانس HDC 2019 معرفی شد

در اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی شاهد رونمایی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری متعددی بودیم. در این مطلب به پنج تکنولوژی جدید هواوی که در رویداد HDC 0019 معرفی شدند اشاره خواهیم کرد.

کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی (HDC) بین روزهای نهم تا یازدهم آگوست (هجدهم تا بیستم مرداد) برگزار شد. در این رویداد شاهد رونمایی از تعدادی محصول، راهکار و تکنولوژی جدید هواوی بودیم. به عنوان نمونه می‌توان به سیستم عامل هواوی هارمونی او اس و آنر اسمارت اسکرین اشاره کرد. پیش از این انتظار داشتیم اولین سیستم عامل انحصاری هواوی، که مخصوص گستره‌ای از گجت‌ها و لوازم همچون گجت‌های پوشیدنی، گوشی و تبلت، تلویزیون و حتی خودرو توسعه پیدا کرده است، بزرگترین دستاورد کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت باشد، اما چند تکنولوژی جدید هواوی نیز در این رویداد معرفی شدند.

پنج تکنولوژی جدید هواوی در HFC 2019

گفتنی است تعداد راهکارها و فناوری‌های جدید معرفی شده توسط این غول چینی در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود به مراتب بیشتر بود، اما پنج مورد نام برده در ادامه، گل سرسبد این رویداد به شمار می‌روند.

تکنولوژی موج میلی‌متری

کنترل از راه دور وسایل از طریق ژست‌های حرکتی، تنها یکی از کاربردهای این فناوری جدید هواوی محسوب می‌شود. به لطف آن می‌توان فاصله تا اشیای مختلف را اندازه‌گیری و ضربان قلب و همچنین ظرفیت تنفس کاربر را به شکلی دقیق ثبت کرد.

تکنولوژی موج میلی‌متر - تکنولوژی جدید هواوی

تکنولوژی کاهش تاخیر نمایش محتوا روی نمایشگر

به لطف این تکنولوژی جدید هواوی تاخیر انعکاس محتوا از گوشی هوشمند یا تبلت روی یک نمایشگر ثانویه به 60 میلی ثانیه کاهش پیدا می‌کند. این کاهش در مقایسه با فناوری میراکست کنونی مورد استفاده در نمایشگر گوشی‌های هوشمند، پیشرفتی قابل توجه به شمار می‌رود.

میراکست

تکنولوژی موقعیت‌یابی محلی با دقت بالا

تکنولوژی موقعیت‌یابی محلی با دقت بالا نیازمند تطبیق‌پذیری نیست. در این راهکار، با استفاده از سیگنال‌های وایرلس موجود در محیط، سیستم فرکانسی و الگوریتم‌های پیاده‌سازی شده برای خود دستگاه به منظور موقعیت‌یابی کفایت خواهند کرد. این در حالی است که دقت موقعیت‌یابی به 1 الی 3 متر افزایش پیدا می‌کند.

تکنولوژی جدید هواوی

نمایشگر ال سی دی با اسکنر اثر انگشت

بد نیست بدانید اسکنرهای اثر انگشت زیر نمایشگری که اکنون در گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌کنید، تنها با پنل‌های اولد قابل استفاده هستند. البته طی چند ماه اخیر، تعدادی نمایشگر ال سی دی پشتیبانی‌کننده از این راهکار نیز رویت شد. در اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی، این شرکت از یک نمایشگری ال سی دی جدید با قابلیت پشتیبانی از اسکنرهای اثر انگشت زیر صفحه نمایش پرده برداشت.

تکنولوژی جدید هواوی

ارتباط موجی میلی‌متری 5G

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اولین گوشی منعطف هواوی، پشتیبانی آن از شبکه 5G است. به عبارتی همانطور که این شرکت از سال 2018 اعلام کرده بود، اولین گوشی انعطاف پذیر و 5G این شرکت در قالب یک دستگاه معرفی شده است. به لطف استفاده از تکنولوژی جدید هواوی حداکثر سرعت اتصال تحت نسل پنجم شبکه موبایل افزایش پیدا کرده و به 6.5 گیگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

تکنولوژی جدید هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هواوی همیشه از نرم افزار های خوبی استفاده میکنه

  2. گوشی هاش خیلی عالیه