گیگاست جی ایکس 290

گوشی مستحکم گیگاست جی ایکس 290 با یک باتری غول پیکر معرفی شد

گوشی مستحکم گیگاست جی ایکس 290 (Gigaset GX290) مجهز به یک باتری غول پیکر معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت گوشی جدید گیگاست بیشتر آشنا شوید.

کمپانی Energizer مدتیست به تولید گوشی‌های مستحکم و مقاوم همراه باتری‌های غول پیکر مشغول است. و حالا گیگاست به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت زیمنس (Siemens) از جدیدترین گوشی مقاوم خود رونمایی کرده است.

گوشی جدید گیگاست جی ایکس 290 به یک باتری غول پیکر 6200 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 وات که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود٬‌ مجهز است. این گوشی به تاییدیه IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است و همچنین در برابر ضربه مقاوم است؛ گرچه تاییدیه نظامی MIL-STD را دریافت نکرده است.

نمایشگر 6.1 اینچی جلویی این گوشی با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. آن روشنایی 520 نیت و نسبت ابعاد 1000:1 را ارائه می‌کند. وضوح این پنل LCD نیز 720 پیکسل است. یک بریدگی در بالای نمایشگر این دیوایس مستحکم قرار دارد که از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.  یک ماژول دوربین دوگانه با سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز در پشت قاب قرار دارد. یک اسکنر اثر انگشت هم درست زیر دوربین‌های پشتی دیده می‌شود.

قیمت گوشی گیگاست جی ایکس 290

گوشی گیگاست جی ایکس 290 اجراکننده‌ی اندروید 9 خام روی یک تراشه‌ی هلیو پی 23 مدیاتک است و حافظه‌ی داخلی نیز 32 گیگابایت اعلام شده است. البته در اینجا اطلاعی از حافظه‌ی رم این گوشی در دست نیست. قیمت این دیوایس در حدود 300 یورو خواهد بود٬ اما عرضه‌ی آن محدود است. به طور مثال در حال حاضر این گوشی در بازار اسپانیا موجود است و به زودی روانه‌ی بازار فرانسه می‌شود.