گوشی شیائومی ردمی 8

گوشی شیائومی ردمی 8 با مشخصات فنی کامل در سایت تنا دیده شد

مشخصات فنی کامل و تصاویر گوشی شیائومی ردمی 8 (Xiaomi Redmi 8) در سایت تنا رویت شدند. این به معنای معرفی گوشی اقتصادی جدید برند ردمی در آینده‌ای نزدیک است.

یک گوشی نامعلوم با برند ردمی به شمارت مدل M1908C3IL همراه با تصاویر و مشخصات فنی کامل خود در سایت رگولاتوری چینی تنا رویت شد. حال گفته می‌شود این شماره مدل متعلق به گوشی شیائومی ردمی 8 است.

تصاویر شیائومی ردمی 8 در تنا

یک نمایشگر 6.21 اینچی با وضوح 1520 در 720 پیکسل در جلوی قاب گوشی جدید ردمی نقش بسته است. نمایشگر این گوشی در تصویر منتشر شده خاموش است٬ بنابراین نمی‌توانیم به وضوح حاشیه‌های بالایی و جانبی دیوایس را ببینیم. با این حال یک چانه‌ی نسبتا ضخیم که برند Redmi روی آن نقش بسته٬ در زیر نمایشگر معلوم است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در بالای صفحه قرار دارد. تایید شده که این نمایشگر دارای بریدگی یا همان ناچ است.

در قاب پشتی گوشی یک ماژول دوربین دوگانه که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند در قسمت مرکزی قرار دارند. ظاهرا دوربین اصلی این ماژول یک سنسور 12 مگاپیکسلی است. اسکنر اثر انگشت نیز درست در زیر دوربین‌ها دیده می‌شود و در زیر آن برند Redmi را می‌بینیم. در پایین قاب پشتی نیز عبارت “Designed by Xiaomi” به معنای طراحی شده توسط شیائومی دیده می‌شود.

زیر قاب٬ شیائومی ردمی 8 به یک تراشه‌ی 8 هسته‌ای 2 گیگاهرتزی مجهز خواهد بود و در سه پیکربندی مختلف از نظر حافظه عرضه می‌شود. این پیکربندی شامل 2GB رم 16GB حافظه٬ 3GB رم 32GB حافضه و 4GB رم 64GB حافظه می‌شود. در اینجا پشتیبانی از کارت میکرو اس دی نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد فضای ذخیره سازی گوشی خود را تا 512 گیگابایت بالا ببرید.

از دیگر خصوصیات فنی این گوشی می‌توان به حضور یک باتری غول پیکر 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبای از شارژ سریع در زیر قاب این گوشی اشاره کرد. البته سرعت شارژ این باتری اعلام نشده است.