سریال وین (Wayne) تنها پس از یک فصل لغو شد

سریال وین (Wayne) که فصل اول آن از سرویس پریمیوم یوتیوب پخش شد و از آن به عنوان یکی از بهترین سریال‌های سال 2019 نام برده می‌شود، کنسل شد.

کنسل شدن سریال وین به معنای پایان کار آن نیست و سازندگان تلاش خواهند کرد تا آن را به سرویس‌های دیگر همچون نتفلیکس و هولو بفروشند. اتفاقی که با توجه به کیفیت بالای سریال، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

یوتیوب مدتی پیش سرویس پریمیوم خود را راه اندازی کرد که مخاطبان با خرید اشتراک، می‌توانستند به محتوای آن همچون سریال‌های اختصاصی دست پیدا کنند. این سایت که زیرمجموعه گوگل به حساب می‌آید، اخیرا تصمیم به تغییر سیستم خود گرفته است. آن‌ها می‌خواهند به جای اینکه مخاطبان را مجبور به خرید اشتراک کنند، محتواهای خود را با تبلیغات مختلف پخش کنند و در این مسیر، بسیاری از آثار اختصاصی خود را کنسل کرده‌اند.

اکثر سریال‌های یوتیوب نتوانستند نظر مخاطبان را جلب کنند اما سریال وین یکی از آثاری بود که به سرعت طرفداران زیادی بدست آورد. این سریال یک اثر اکشن با چاشنی کمدی سیاه بود که داستان یک نوجوان را روایت می‌کرد که می‌خواهد عدالت را اجرا کند. نقش اصلی سریال را مارک مک کنا بازی می‌کرد و سیارا براوو (Ciara Bravo) نیز در این اثر حضور داشت. برگ برنده سریال، تلفیق شخصیت‌های عمیق، کمدی چند لایه و احساسات صادقانه بود که باعث شد وین به راحتی به یکی از بهترین سریال‌های 2019 تبدیل شود.

سریال وین

متاسفانه با تغییر سیستم یوتیوب، وین یکی از آثاری بود که دچار ضرر و زیان شد. طبق اخبار منتشر شده از سوی ددلاین، این سریال به صورت رسمی لغو شده اما همان طور که سازنده سریال اعلام کرده است: «در واقع این سریال کنسل نشده است، کل شبکه [یوتیوب رد] کنسل شده است». سازنده سریال همچنین به طرفداران وعده داد که تمام تلاش خود را می‌کند تا سریال را به یک شبکه یا سرویس دیگر به فروش برساند.

قسمت اول سریال Wayne بیش از 27 میلیون بیننده داشت که که حیرت انگیز است. باید دید سازندگان می‌توانند خانه تازه‌ای برای این سریال موفق پیدا کنند یا خیر.

در مقایسه با دیگر سریال‌های کنسل شده همچون کریپتون، وین در وضعیت خاصی قرار گرفته است. اگر تغییر استراتژی یوتیوب رخ نمی‌داد، ساخت فصل دوم قطعی بود. این سریال در حال حاضر امتیاز 100 درصد را در سایت راتن تومیتوز برای خود ثبت کرده است که نشان می‌دهد توانسته تمامی منتقدان را راضی کند. تا اینجا سریال‌های خوبی همچون لوسیفر، بازمانده برگزیده (Designated Survivor) و فضای گسترده (The Expanse) که همگی آثار قابل توجهی بودند اما به شکلی نادرست کنسل شدند، توانسته‌اند خانه‌ تازه‌ای پیدا کنند و انتظار می‌رود که سریال وین هم با کمی شانس، بتواند در یک سرویس یا شبکه تازه به حیات خود ادامه دهد.

فصل اول سریال وین در 10 قسمت 30 دقیقه‌ای، هم‌اکنون در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این سریال یکی از بهترین سریال هایی بود کا تو عمرم دردمممم

  2. چرا حالا هر قسمتش ۳۰ دقیقه خیلی کمه

  3. اخه چرا لغو میکنن؟؟؟

  4. از همون اولش مشخص بود من دو قسمت دیدم دیگه ندیدم

  5. بهتر فیلم چرتی بود