تصاویر گوشی موتورولا وان زوم

تصاویر گوشی موتورولا وان زوم چهار دوربین پشتی را نشان می‌دهند

تصاویر گوشی موتورولا وان زوم (Motorola One Zoom) به بیرون درز کرد. این تصاویر٬ دوربین چهارگانه پشتی گوشی جدید موتورولا را به نمایش می‌گذارند.

موتورولا می‌خواهد در طول نیمه‌ی دوم سال جاری از گوشی‌های خانواده “One” خود پرده برداری کند. یکی از این گوشی‌ها٬ موتورولا وان اکشن است که شباهت زیادی با گوشی وان ویژن دارد٬ اما قیمت کمتری خواهد داشت. حالا تصاویری از گوشی موتورولا وان زوم منتشر شده که چهار دوربین پشتی آن را نشان می‌دهد؛ به نظر می‌رسد این گجت٬ ارزان‌ترین گوشی مجهز به دوربین چهارگانه در بازار لقب خواهد گرفت.

موتورولا وجه تمایز بزرگی را بین گوشی‌های سری One خود با دیگر گوشی‌های میان‌رده بازار به وجود آورده است. گرچه اعضای این خانواده٬ عنصر طراحی مشترکی با هم دارند٬ اما به طور مثال گوشی موتورولا وان ویژن یکی از قدرتمندترین حالت‌های عکاسی در شب را در بین گوشی‌های میان‌رده ارائه می‌کند. گوشی موتورولا وان اکشن تازه معرفی شده نیز از یک سنسور فوق عریض 117 درجه‌ای با حالت‌های لرزشگیر مختلف برای فیلمبرداری به سبک دوربین‌های اکشن بهره می‌برد.

تصاویر گوشی موتورولا وان زوم

و حالا تصاویری از یکی دیگر از اعضای این خانواده منتشر شده که ظاهرا موتورولا وان زوم نام خواهد داشت. موتورولا می‌خواهد این گوشی را در نمایشگاه IFA 2019 برلین رونمایی کند. همانطور که در تصاویر می‌بینید٬ این گجت به چهار دوربین پشتی مجهز خواهد بود. سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال Dual OIS خواهد بود. سه دوربین دیگر نیز به ترتیب ٬16 8 و 5 مگاپیکسلی هستند. یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی نیز در ناچ جلوی نمایشگر آن قرار دارد.

این پیکربندی می‌تواند زوم اپتیکال 3 برابری و زوم هیبریدی 5 برابری را ارائه کند٬ عکس‌های فوق عریض و عکس‌های پرتره بگیرد. اپلیکیشن دوربین آن نیز دارای حالت شب٬ تنظیم زوم و اکسپوژر است. به لطف یک رابط کاربری جدید٬ روتوش چهره نیز در این اپلیکیشن قرار دارد. در انتها باید به زوم دیجیتالی 10 برابری اشاره کرد.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی باید به پردازنده اسنپدراگون ٬675 رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی با فناوری UFS 2.1 اشاره کرد. یک نمایشگر 6.2 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس در جلوی گوشی قرار دارد که یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن است. یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چرا انقدر بد رنگن رنگ قحطی بود چیه

  2. بنظرم باید روی قیافه گوشی هاش بیشتر کار کنه

  3. طراحیش افتضاحه