گلکسی فولد

سامسونگ رسما فروش گوشی گلکسی فولد را در کره جنوبی آغاز کرد

چند ماه قبل سامسونگ پیش‌فروش گوشی گلکسی فولد را آغاز کرد، اما این کمپانی خیلی زود متوجه شد این محصول نیاز به بهبود دارد و حالا بعد از اعمال تغییرات لازم فروش گوشی Galaxy Fold دوباره آغاز شده است.

در نسخه باز طراحی شده گلکسی فولد کیفیت ساخت گوشی بهبود یافته و حالا این ساخته سامسونگ از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. طراحی صفحه نمایش گوشی Galaxy Fold نسبت به نسخه اولیه تغییری نداشته و در نسخه کنونی نیز با یک صفحه نمایش 7.3 اینچی قابل انعطاف به همراه صفحه نمایش سوپر امولد 4.6 اینچی در بخش بیرونی مواجه‌ایم و تنها شاهد تغییراتی در محافظ صفحه انعطاف پذیر هستیم. به دلیل افزایش اندازه محافظ صفحه دیگر به صورت اتفاقی این لایه بلند نخواهد شد و مقاومت گوشی در برابر گرد و غبار نیز افزایش چشمگیری داشته است.

نگاهی بر مشخصات فنی گلکسی فولد

گوشی منعطف سامسونگ شش دوربین دارد که در مجموع عملکرد خوبی دارند. چیپست گلکسی فولد تغییری نکرده و پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 855 در این گوشی استفاده شده است. همچنین Galaxy Fold تنها در قالب یک نسخه 512 گیگابایتی با 12 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد.

گلکسی فولد

سامسونگ در نسخه ابتدایی گلکسی فولد یک باتری 4380 میلی آمپر ساعت قرار داده بود، اما در نسخه 5G با توجه به تغییرات ساختاری ظرفیت باتری به 4355 میلی آمپر ساعت کاهش یافته است. گلکسی Fold فردا در کره جنوبی و چندی دیگر در برخی کشورها همچون ایالات متحده آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا عرضه خواهد شد ولی هنوز قیمت این موبایل در اروپا و بازار جهانی مشخص نیست ولی احتمال می‌دهیم قیمتی حدود 2 هزار دلار/یورو برای این گجت در نظر گرفته شود.
مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*