گارمین ویوو اکتیو 4

گارمین ویوو اکتیو 4 به همراه چند ساعت هوشمند دیگر معرفی شد

گارمین ویوو اکتیو 4 (Garmin VivoActive 4) و ویوو اکتیو 4 اس در کنار چند ساعت دیگر از سری ویوو استایل و ویوو موو در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد. آن‌ها ساعت‌های هوشمندی لوکس، زیبا و پرامکانات هستند.

شرکت گارمین، نمایشگاه IFA 2018 را فرصت خوبی برای معرفی چند ساعت هوشمند جدید دید. به عنوان نمونه می‌توان به مدل پرچمدار ونو (Venu) و نسخه اونجرز برخی از مدل‌های قبلی شرکت اشاره کرد. علاوه بر آن‌ها، شاهد رونمایی محصولی از سری اقتصادی Vivoactive GPS بودیم.

ویژگی‌های گارمین ویوو اکتیو 4 و ویوو اکتیو 4 اس

دو ساعت ویوو اکتیو 4 و ویوو اکتیو 4 اس دارای اغلب قابلیت‌های سایر محصولات این سری هستند. یکی از جدیدترین ویژگی‌های آن‌ها، توانایی مانیتور کردن نحوه تنفس کاربر در زمان تمرین یوگا است. پیش از این برای در اختیار داشتن چنین قابلیتی باید در کنار بستن ساعت به مچ دست، یک بند مخصوص را نیز روی سینه خود می‌بستید.

سیستم ردیابی تنفس ساعت‌های جدید گارمین، در زمان خوابیدن کاربر به مانیتور وضعیت ادامه می‌دهد. به همین دلیل گارمین ویوو اکتیو 4 و ویوو اکتیو 4 اس می‌توانند تعداد دم و بازدم در دقیقه و همچنین میزان اکسیژن وارد شده به ریه در طول شب را محاسبه کنند. به گفته سازنده، آن‌ها بخش‌های مختلف مربوط به حیات انسان را ردیابی کرده و تصویری کلی از وضعیت سلامت جسمانی ارائه می‌کنند.

گارمین ویوو اکتیو 4

تعدادی از دستاوردهایی که گارمین سال گذشته در دنیای گجت‌های پوشیدنی به دست آورد، در گارمین ویوو اکتیو 4 پیاده‌سازی شده‌اند. به عنوان نمونه می‌توان به ردیابی عادت ماهیانه بانوان و یادآوری به کاربران برای نوشیدن آب اشاره کرد.

دو ساعت جدید گارمین، از نظر ظاهری نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. می‌توان تعداد پانصد موسیقی را در آن‌ها ذخیره کرد. امکان انتقال فایل‌های موزیک‌ خود به حافظه ساعت یا دریافت فایل‌های صوتی از اسپاتیفای، پرایم موزیک و دیزر وجود دارد.

اندازه ساعت ویوو اکتیو 4 برابر 45 میلی‌متر بوده و باتری آت برای 8 روز دوام می‌آورد. اندازه مدل 4s به 40 میلی‌متر کاهش پیدا کرده و دوام باتری آن بعد از یک مرتبه شارژ کامل 7 روز اعلام شده است.

گارمین ویوو اکتیو 4

سایر ساعت‌های هوشمند گارمین در IFA 2019

گارمین به تازگی، محصولات هیبریدی و پایین‌رده سری ویوو موو را نیز به‌روزرسانی کرده است. سومین نسل آن‌ها در سه استایل مختلف عرضه خواهد شد. در بالاترین رده، ساعت ویوو موو لوکس (Vivomove Luxe) قرار دارد. این مدل 42 میلی‌متری و دارای بدنه‌ای ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ است. بند آن از جنس چرم ایتالیایی است. نمایشگر امولد این ساعت دو رنگ بوده و با دو مرتبه ضربه زدن روی آن، ساعت را از حالت آماده به کار خارج خواهید کرد. امکان ردیابی ضربان قلب، مشاهده پیام‌های دریافت شده روی گوشی هوشمند، تماشای اعلانات تقویم و همچنین پرداخت از طریق سیستم گارمین پی، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند.

مدل ویوو موو استایل (Vivomove Style) را نیز نمی‌توان از یاد برد. این ساعت 42 میلی‌متری بوده و دارای یک لنز گوریلا گلس است. همانند مدل قبلی، از یک صفحه نمایش امولد دو رنگ در آن استفاده می‌شود. پشتیبانی از گارمین پی را باید از دیگر ویژگی‌های مهم ویوو موو استایل دانست.

گارمین ویوو اکتیو 4

مدل ویوو موو 3 و ویوو موو 3 اس را باید دیگر محصولات این سری نام برد. اندازه آن‌ها به ترتیب 44 میلی‌متر و 39 میلی‌متر بوده و به نمایشگر تک رنگ امولد مجهز شده‌اند.

تمامی ساعت‌های معرفی شده از انتهای ماه میلادی جاری قابل خریداری خواهند بود. قیمت گارمین ویوو اکتیو 4 برابر 350 دلار است. قیمت مدل‌های سری ویوو موو بین 250 دلار الی 550 دلار متفاوت خواهد بود.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقط اپل واچ اینا الکین

  2. امید وارم وارد ایران بشه