لنوو یوگا اسمارت تب

رونمایی از تبلت لنوو یوگا اسمارت تب و یک نمایشگر هوشمند 7 اینچی در ایفا 2019

کمپانی Lenovo به عنوان یکی از فعالان بازار تبلت، محصول جدیدی را از خانواده Smart Tab رونمایی کرد. لنوو یوگا اسمارت تب به گوگل اسیستنت مجهز شده و طراحی آن، برگرفته از لپتاپ های محبوب Yoga است.

تبلت 10 اینچی لنوو یوگا اسمارت تب کیبورد جداشونده یا تاشو ندارد؛ اما در عوض دارای پایه‌ای است که آن را از سایر اعضای خانواده، متمایز جلوه می‌دهد. به لطف این پایه می‌توانید آن را در چهار حالت مختلف قرار دهید و مثلا به تماشای فیلم بنشینید یا با اجرای یک گیم خود را سرگرم کنید.

لنوو یوگا اسمارت تب (Lenovo Yoga Smart Tab)

تبلت جدید لنوو دارای صفحه نمایش فول اچ دی، اسپیکرهای دوگانه جی بی ال Hi-Fi و تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 439 است. بدنه‌ای فلزی دارد و از Ambient Mode گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌تواند به پرسش‌های شما پاسخ دهد یا فرمان‌های صوتی مختلفی را بپذیرد. برای فعال‌سازی این قابلیت، باید دکمه‌ای را که روی پایه دستگاه تعبیه شده است فشار دهید.

قیمت لنوو یوگا اسمارت تب برای فروش در اورپا، 300 یورو است و از همین ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد.

البته در ماه آینده، تبلت دیگری نیز به آن خواهد پیوست: لنوو اسمارت تب ام 8 که نسخه کوچک شده‌ی مدل M10 است. این دستگاه 149 یورویی، از تراشه مدیاتک A22 قدرت می‌گیرد و اسپیکرهای استریو، نمایشگر HD و قابلیت پشتیبانی از دستیار گوگل را دارد.

لنوو اسمارت دیسپلی 7 (Lenovo Smart Display 7)

خانواده‌ی اسمارت دیسپلی لنوو هم سومین عضو خود را شناخت. این نمایشگر هوشمند دارای صفحه لمسی 7 اینچی است و برچسب قیمت 129 یورویی دارد. پیش‌تر مدل‌های 8 و 10 اینچی این گجت را دیده بودیم و حالا مدل 7 اینچی، می‌تواند رقیب مستقیم گوگل نست هاب (یا گوگل Home Hub) باشد.

طراحی به‌روز شده، حاشیه‌های باریک‌تر و اسپیکرهای استریوی مجزا در دو طرف، از ویژگی‌های لنوو اسمارت دیپسلی ۷ به شمار می‌روند.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید