لپ تاپ های پرستیژ ام اس آی

لپ تاپ های پرستیژ ام اس آی (سری P)؛ قدرتمند، زیبا و ظریف

لپ تاپ های پرستیژ ام اس آی (سری P) جزو محصولات قدرتمند، زیبا و ظریف این برند محسوب می‌شوند. در این مقاله قصد داریم لپ تاپ های سری پی MSI را بررسی کنیم.

MSI به عنوان پیشروترین شرکت در صنعت لپ تاپ های گیمینگ، حالا محصولات خود را در دسته‌های مختلف گسترش داده و برای هر سلیقه‌ای یک لپ تاپ (گیمینگ و غیرگیمینگ) دارد. لپ تاپ های پرستیژ یا همان سری P، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل از ترکیب زیبایی، ظرافت و کارایی باشد.

لپ تاپ های پرستیژ ام اس آی

شاید نام لپ تاپ های MSI شما را به یاد لپ تاپ های بسیار قدرتمند و مخصوص گیمینگ این شرکت بیندازد؛ اما این بیان‌گر تمام محصولات MSI در بخش لپ تاپ نیست. امروزه با توجه به افزایش نیاز به داشتن لپ تاپ قدرتمند توسط کاربران مختلف، از طراحان گرافیکی گرفته تا ادیتورهای ویدیویی، MSI چاره‌ای اندیشیده و سری لپ تاپ های Content Creation را برای این دسته از کاربران تدارک دیده است.

بررسی لپ تاپ های پرستیژ ام اس آی

لپ تاپ های سری Content Creation از MSI شامل سه بخش می‌شوند؛ محصولات Modern برای لپ تاپ های اقتصادی‌تر، محصولات Prestige برای رده میانی و محصولات Creators برای لپ تاپ های بالارده. ام اس آی برای هر سه دسته، امکانات و قدرتی در حد لپ تاپ های مختلف گیمینگ خود در نظر گرفته است؛ با این تفاوت که آنها را در قالبی ظریف‌تر و زیباتر عرضه می‌کند تا بتوان از این محصولات در امور کاری نیز به راحتی استفاده کرد. مشخصا افرادی که طراح گرافیک هستند، به کیبورد با نورپردازی RGB یا نمایشگر با نرخ نوسازی بسیار بالا، نیاز چندانی ندارند و در عوض ترجیح می‌دهد لپ تاپی شیک و سبک در اختیار داشته باشند تا در سفرها و ملاقات‌های کاری بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

از این رو، MSI به میدان آمده و با کنار زدن طرح‌های مشکی و قرمز لپ تاپ های گیمینگ خود و بهره‌گیری از طراحی زیبا و ظریف مبتنی بر رنگ نقره‌ای، سفید و آبی متالیک، محصولاتی را ارائه داده است که در نگاه اول نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. همچنین نمایشگرهای گیمینگ با نرخ نوسازی 144 یا 240 هرتز، جای خود را به نمایشگرهایی داده‌اند که طیف رنگی وسیع‌تری را پشتیبانی می‌کنند و از حداکثر رزولوشن 4K بهره می‌برند. به همین دلیل مخاطبان این لپ تاپ‌ها، مثل تولیدکنندگان محتوا، گرافیست‌ها می‌توانند نهایت بهره را از آن ببرند.

لپ تاپ های پرستیژ ام اس آی

این سری از لپ تاپ های MSI شامل مدل‌های Modern 14، Prestige 14/15، P65/P75 Creator، PS63 Modern و PS42 Modern می‌شوند. لپ تاپ مدرن 14 به عنوان گزینه‌ای اقتصادی در بازار اولترابوک‌ها مطرح می‌شود که مشخصات سخت‌افزاری مناسبی نظیر پردازنده Intel Core i5، پردازنده گرافیکی NVIDIA MX250 (اختیاری) و 8 گیگابایت رم دارد.

PS63 و PS42 از سری Modern نیز سعی دارند امکاناتی درخور را با قیمتی متعادل به کاربر ارائه دهند. این دو محصول با شعار Slim – Elegant – Prestige (باریک – زیبا – پرستیژ) سعی دارند در عین ضخامت کم، وزن سبک و حاشیه باریک نمایشگر، قدرت سخت‌افزاری مناسبی را از خود نشان دهند. همچنین شارژدهی باتری جزو نقاط قوت آنها محسوب می‌شود.

در ادامه سری Prestige 14 و Prestige 15 قرار دارند که نام‌گذاری آنها بر حسب اندازه نمایشگر به کار رفته در این محصولات است. این محصولات از بدنه‌ی زیبای آلومینیومی با تاچ‌پدهای بسیار بزرگ بهره می‌برند که برای گرافیست‌ها و تولیدکنندگان محتوا، امتیاز بزرگی به شمار می‌آید. قوی‌ترین این مدل‌ها می‌توانند با پردازنده گرافیکی GTX 1650 و پردازنده نسل دهم اینتل در دسترس باشند.

لپ تاپ های پرستیژ ام اس آی

همچنین نمایشگر آنها با پشتیبانی از وضوح حداکثری 4K، نمایش 100 درصدی از فضای رنگی Adobe RGB و دقت بالا در نمایش رنگ‌ها، نقطه قوت پررنگی در این محصولات به شمار می‌رود. این لپ تاپ ها می‌توانند تا زاویه 180 درجه باز شوند و به همین دلیل گزینه‌ای عالی برای استفاده در قرارهای کاری جهت نمایش محتویات و ارائه دادن اطلاعات است.

لپ تاپ های پرستیژ ام اس آی

اگر همچنان به دنبال کارایی بالاتر هستید، لپ تاپ های P65 و P75 برای شما مناسب است. این دو محصول در واقع نسخه‌ای بهینه‌شده از لپ تاپ های گیمینگ GS65 و GS75 هستند که با ظاهری شکیل‌تر و طراحی مینی‌مالیستی به بازار عرضه شده‌اند. این لپ تاپ ها با پردازنده‌های نسل نهم Core i9 اینتل و گرافیک RTX 2070 Max-Q انویدیا در دسترس هستند.

لپ تاپ های پرستیژ ام اس آی

در پایان باید گفت MSI با جدیت قصد وارد شدن به بازار لپ تاپ های عمومی‌تر را دارد و تا اینجا نشان داده است که این بازار و نیازهای کاربران را به خوبی می‌شناسد. از همین رو سعی کرده است با گسترش طیف محصولات خود، کاربران مختلف را جذب کرده و برای هر یک محصولی شایسته در سبد داشته باشد. تولیدکنندگان محتوا، طراحان گرافیکی، ادیتورهای ویدیویی، مهندسان و… حالا می‌توانند لپ تاپی از MSI داشته باشند که در عین قدرت، زیبا و ظریف نیز بوده و امکان حمل و نقل آن به راحتی وجود دارد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باید بگویم هم شبکه هم انداز متناسب در کل عالیه

  2. لاپ تاپو کلا زیاد دوست ندارم