بازیگر نقش زن گربه‌ای در فیلم بتمن (The Batman) مشخص شد

طرفداران در چند ماه اخیر بی‌صبرانه منتظر معرفی تیم بازیگری فیلم بتمن (The Batman) و خصوصا شخصیت زن گربه‌ای بودند. ما حالا می‌دانیم چه کسی این نقش را ایفا خواهد کرد.

طبق اخبار منتشر شده، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz)، بازیگر نقش زن گربه‌ای در فیلم بتمن خواهد بود. انتخابی که بازخوردهای مثبت و منفی زیادی داشته است.

سلینا کایل ملقب به زن گربه‌ای یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کامیک‌های دی سی (DC) به حساب می‌آید. او که دستی هم در خلافکاری دارد، از متحدان بتمن نیز محسوب می‌شود و البته از علاقه بتمن به او نمی‌توان گذشت.

زن گربه‌ای اولین بار در فیلم بتمن سال 1966 به دنیای سینما آمد و لی مری‌وتر (Lee Meriwether) نقش او را بازی می‌کرد. میشل فایفر در سال 1992، در بازگشت بتمن ساخته تیم برتون این نقش را ایفا کرد و هنوز هم از او به عنوان بهترین نسخه زن گربه‌ای یاد می‌شود. و در نهایت  در سال 2012، ان هتوی (Anne Hathaway) در فیلم بازگشت شوالیه تاریکی اثر کریستوفر نولان، این نقش را بازی کرد.

با اعلام حضور زن گربه‌ای در فیلم جدید بتمن، طرفداران کنجکاو بودند که چه کسی این نقش را بازی می‌کند. در حالی که نام بازیگرانی همچون آنا د آرماس، الا بالینسکا و ایزا گونزالس شنیده می‌شد، ناگهان این نقش به زوئی کراوتیز رسید که برای بازی در نقش‌های فرعی در فیلم‌هایی همچون مردان ایکس، مد مکس و سریال دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies) شبکه اچ بی او شناخته می‌شود. کراویتز دخترخوانده جیسون موموآ است که طرفداران دنیای دی سی او را با نقش آکوآمن می‌شناسند.

فیلم بتمن

نکته جالب دیگر این است که کراوتیز تا پیش از این هم، نقش مذکور را بر عهده داشته است. او در انیمیشن فیلم لگو بتمن سال 2017، صداپیشه این شخصیت بود. مشخص نیست که این مسئله تا چه اندازه در تصمیم کارگردان فیلم بتمن برای انتخاب او دخیل بوده است. کراویتز و سه بازیگری که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، برای زن گربه‌‌ای تست داده بودند و در نهایت او موفق به تصاحب این نقش شد. اینکه شیمی رابطه این شخصیت و بتمن درست از کار در بیاید، نقشی اساسی در فیلم دارد و باید دید سازندگان چه چیزی در کراویتز دیده‌اند که او را برگزیده‌اند.

هنوز مشخص نیست که فیلم بتمن، ادامه دنیای سینمایی دی سی (DCEU) باشد و به نظر می‌رسد که شاهد یک اثر مستقل هستیم. تا پیش از این، حضور جفری رایت در نقش جیمز گوردن تایید شده بود که اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد. مشکلی با سیاه پوست بودن او وجود ندارد اما در دنیای سینمایی دی سی، جی کی سیمونز این نقش را بازی می‌کرد و تغییر رنگ پوست این شخصیت نشان می‌دهد که فیلم مذکور ارتباطی با آثار قبلی دی سی نخواهد داشت.

دی سی پس از چند اشتباه فاحش، اخیرا در تلاش است تا آثار بهتر و با کیفیت‌تری تولید کند. پس از موفقیت زن شگفت انگیز، آکوآمن و جوکر، آن‌ها آثاری همچون پرندگان شکاری (Birds of Prey) و زن شگفت انگیز 1984 و جوخه انتحار 2 را نیز در صف اکران دارند. فیلم بتمن هم در تاریخ 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) به اکران در می‌آید و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) ایفاگر نقش اصلی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*