موتور جستجوی گوگل-سرچ گوگل-گوگل

موتور جستجوی گوگل به زودی به سوالات کاربران پاسخ خواهد داد

موتور جستجوی گوگل (Google Serach) قرار است به زودی هوشمندانه تر عمل کند و سوالات شما را متوجه شود. گوگل در این راستا قابلیت درک ارتباط بین کلمات را به موتور جستجویش اضافه خواهد کرد.

وقتی شما به‌دنبال اطلاعات جدید یا پاسخی برای سوالات‌تان می‌گردید، موتور جستجوی گوگل یکی از پرکاربردترین ابزارها در دنیا است. کمپانی گوگل قصد دارد در راستای بهبود جستجوهای شما، عملکردش را بهبود ببخشد. به‌زودی موتور جستجوی گوگل سوالات معمولی شما را درک خواهد کرد؛ گوگل برای رسیدن به این هدف، یک قابلیت جدید یادگیری ماشینی را به موتور جستجوگرش خواهد افزود که توان درک ارتباط بین کلمات یک جمله را خواهد داشت.

گوگل حدود یک سال است که در حال تست و آزمایش این قابلیت جدید برای موتور جستجویش است. این کمپانی می‌خواهد اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی موتور جستجوگرش می‌تواند با درک ارتباط بین کلمات، معنی کامل یک سوال را متوجه شود و پاسخی مناسب را به شما ارائه دهد.

موتور جستجوی گوگل در حال حاضر توان درک کلمات به صورت جداگانه را دارد و این بدان معناست که اکنون نیاز نیست لزوما یک جمله کاملا بامعنا و دارای مفهوم تهیه کنید تا به جواب مورد نظرتان برسید؛ کافی است کلمات دارای اهمیت بیشتر را در جستجوی‌تان به‌کار ببرید تا به اطلاعات مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. گاهی چنین مکانیسمی برای پیدا کردن پاسخ مورد نظر کافی است اما همیشه ما را به‌ نتایج دلخواه‌مان نمی‌رساند. به‌زودی با بهره‌گیری از توان درک کامل کلمات در کنار یکدیگر به عنوان جمله، نتایج جستجوی شما بهتر از همیشه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*