گلکسی واچ اکتیو 2

مقایسه ساعت های هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 و اپل واچ سری 5 (گجت تی وی)

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 (Galaxy Watch Active 2) و اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5) بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار هستند که اکنون قصد داریم آنها را با هم مقایسه کنیم.

امروزه ساعت های هوشمند یا اسمارت واچ‌ها محبوبیت خوبی بین کاربران پیدا کرده‌اند و این گجت های پوشیدنی مشتریان خاص خود را دارند. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 (Samsung Galaxy Watch Active 2) و اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5) را باید در حال حاضر بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار دانست و به همین دلیل قصد داریم مقایسه‌ای بین آنها داشته باشیم.

گلکسی واچ اکتیو 2 در مرداد 98 با بهبودهای قابل توجه نسبت به نسل قبل معرفی شد. این ساعت هوشمند در دو مدل 40 و 44 میلی‌متری و در نسخه بلوتوث و LTE به بازار عرضه می‌شود. در این اسمارت واچ نوار سیاهی در حاشیه ساعت قرار دارد که به صورت لمسی می‌توانید انگشت خود را روی آن بکشید و بخش‌های مختلف منو و صفحه را ببینید. نمایشگر ضربان قلب و شتاب‌سنج نیز در این مدل نسبت به مدل‌های قبلی ارتقا پیدا کرده و دستیار مجازی سامسونگ بیکسبی نیز در آن موجود است. گلکسی واچ Active 2 از پلتفرم تایزن بهره می‌برد و با دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس سازگار است.

در مقابل، اپل واچ سری 5 ساعت هوشمندی است که بر خلاف اسمارت واچ جدید سامسونگ با دستگاه‌های اندرویدی سازگار نیست و فقط از دستگاه‌های آی او اسی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر همیشه روشن در کنار 18 ساعت شارژدهی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند محسوب می‌شود و قیمت آن نیز نسبت به واچ اکتیو 2 بالاتر است. اپل واچ سری 5 علاوه بر نسخه آلومینیومی، در دو نسخه تیتانیومی و سرامیکی هم عرضه می‌شود و بندهای مختلفی برای آن قابل سفارش خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مقایسه گلکسی واچ اکتیو 2 و اپل واچ سری 5 را در گجت تی وی مشاهده کنید و با تفاوت‌های این دو ساعت هوشمند فوق‌العاده بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی مقایسه اپل واچ سری 5 و گلکسی واچ اکتیو 2