تبلت ال جی جی پد 5 10.1 اینچی

تبلت ال جی جی پد 5 10.1 اینچی در کره جنوبی رونمایی شد

تبلت اقتصادی ال جی جی پد 5 10.1 اینچی (LG G Pad 5 10.1) در کره جنوبی معرفی شد. در ادامه علاوه بر دیدن تصاویر این تبلت، با مشخصات فنی و قابلیت های آن نیز بیشتر آشنا شوید.

ال جی از جدیدترین تبلت خودش به نام G Pad 5 10.1 (با شماره مدل LM-T600L) در کره جنوبی رونمایی کرد. این دیوایس هم اکنون در سایت کمپانی ال جی قرار گرفته و تایید کننده‌ی شایعاتیست که چند روز گذشته در مورد آن منتشر شده بود و رندرهای آن را نیز به تصویر می‌کشید. این تبلت، نسل جدیدتر مدل جی پد 4 است که در سال 2017 عرضه شد. مهم‌ترین مؤلفه‌های آن نمایشگر بزرگ، باتری غول پیکر با پشتیبانی از شارژ سریع و یک اسکنر اثر انگشت است.

مشخصات ال جی جی پد 5 10.1 اینچی

روی قاب جلویی تبلت ال جی جی پد 5 یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و از نوع IPS قرار دارد. این نمایشگر می‌تواند زاویه‌ی دید 178 درجه‌ای را نیز ارائه کند. ال جی یک فیلتر نور آبی مستقل را بر روی آن قرار داده است که با فعال کردن آن می‌توانید فشارهای وارده به چشم خود را کاهش دهید. در اینجا یک حالت سیاه و سفید نیز هست که می‌توانید آن را در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی یا حتی وب‌گردی  فعال کنید.

قدرتبخش این تبلت، تراشه‌ی قدیمی اسنپدراگون 821 است که 4 گیگابایت رم LPDDR4 و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.0 آن را همراهی می‌کنند. خبر خوب اینکه شما می‌توانید حافظه‌ی این گوشی را به لطف یک کارت میکرو اس دی تا 512 گیگابایت ارتقاء ببخشید.

تبلت ال جی جی پد 5 10.1 اینچی

یک ماژول دوربین 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار روی قاب پشتی این تبلت قرار دارد، در حالی که دوربین سلفی آن یک ماژول 5 مگاپیکسلی است. انرژی‌بخش دیوایس، یک باتری عظیم‌الجثه 8200 میلی‌آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کمپانی کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند. در راس بخش نرم افزاری آن اندروید 9 پای قرار دارد و گزینه‌های ارتباطی آن شامل سیم کارت، بلوتوث 4.2، وای فای 802.11a/b/g/n/ac، درگاه USB نوع C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و GPS می‌شود. کلیدهای پاور، تنظیم صدا و یک اسکنر اثر انگشت را هم می‌توان در لبه‌های تبلت یافت.

از نظر ارگونومیک، تبلت جدید ال جی دارای ابعاد 247.2 در 150.7 در 8 میلی‌متر و وزن 498 گرم است. جنس بدنه‌ی آن نیز از فلز است که می‌تواند احساس یک دیوایس باکیفیت را به کاربر انتقال دهد. ظاهر کلی این دیوایس ساده است، به طوری که روی قاب پشتی به جز دوربین فقط لوگوی LG را می‌توان یافت. صحبت از دوربین شد، ظاهرا ال جی از هیچ محافظی برای لنز این دوربین استفاده نکرده است.

قیمت و زمان عرضه

این دیوایس فقط در رنگ نقره‌ای و با قیمت 380 دلار در کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست چه زمانی فروش جهانی آن آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*