شرایط فروش ایران خودرو

شرایط فروش ایران خودرو در 28 آبان 98

شرایط فروش ایران خودرو در 28 آبان 98 اعلام شد. شرکت ایران خودرو پژو پارس TU5 و پژو 206 صندوق دار را از روز سه شنبه ۲۸ آبان ۹۸ به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

شرکت ایران خودرو مدتی قبل اعلام کرد قصد دارد خودروهای پژو 206 صندوق دار را با قیمت 80 میلیون و 303 هزار تومان و خودرو پژو پارس TU5 را با قیمت 85 میلیون تومان به صورت اینترنتی در روز دوشنبه 27 آبان 98 به فروش برساند، اما این خودروساز بزرگ کشور در اطلاعیه‌ای از تغییر زمان اجرای آن خبر داد و اعلام کرد این طرح فروش از روز سه شنبه 28 آبان اجرا خواهد شد. در این طرح فروش خودروها با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان تحویل داده می‌شوند. در ادامه جزئیات شرایط فروش ایران خودرو در 28 آبان 98 را مشاهده می‌کنید:

نکات مهم:

  • در این بخشنامه فروش فقط افراد بالای 18 سال سن اجازه ثبت نام دارند.
  • در زمان تحویل مدارک به نمایندگی، ارائه گواهینامه رانندگی الزامی است.
  • در زمان ثبت نام امکان انتخاب کد نمایندگی فعال است.
  • در این طرح فروش فقط مشتریان حقیقی قادر به ثبت نام هستند؛ از این رو ثبت نام مشتریان حقوقی، کاردکس و ثبت نام با شماره مشتری دوم نمایندگی ممکن نخواهد بود.
  • در این طرح فروش محدودیت کد ملی وجود دارد و به ازای هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو عرضه می‌شود، اگر مشتری بر خلاف این بند به ثبت نام بپردازد، قرارداد وی به شکل یکطرفه توسط ایران خودرو لغو می‌شود.
  • تمامی متقاضیانی که در 18 ماه قبل برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند، در این طرح فروش اجازه ثبت نام ندارند، از این رو ثبت نام بر خلاف این بند باعث باطل شدن قرارداد به صورت یکطرفه توسط ایران خودرو خواهد شد.

شرایط فروش ایران خودرو – 28 آبان 98

نام خودروقیمتپیش پرداخت2 فقره چک به مبلغ
پژو پارس TU585 میلیون تومان76 میلیون و 670 هزار تومان5 میلیون و 160 هزار تومان
پژو 206 صندوق دار80 میلیون و 300 هزار تومان72 میلیون و 430 هزار تومان4 میلیون و 870 هزار تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*