وان پلاس 8

طراحی ظاهری وان پلاس 8 را در این تصاویر ببینید

گوشی‌های سری وان پلاس 8 سال آینده معرفی خواهند شد. به‌تازگی جزئیاتی در مورد طراحی گوشی هوشمند وان پلاس 8 پرو منتشر شده است.

گوشی‌های سری وان پلاس 7 در حال حاضر در بازار موجود هستند و موفقیت خوبی نیز کسب کرده‌‌اند. اخیرا گزارشی در مورد سری جدید وان پلاس 8 در اینترنت منتشر شده است.

طبق گزارشی از TrueTech، این اطلاعات جدید توسط یک فایل PDF از داخل شرکت درز کرده‌اند که جزئیات جالبی در مورد این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. گوشی جدید وان پلاس، دوربین چهارگانه در پشت خواهد داشت. در جلو نیز این گوشی حفره‌ای روی نمایشگر دارد که میزبان دو دوربین برای سلفی است.

اطلاعات این پرونده، نشان می‌دهد که در این گوشی خبری از طراحی دوربین پاپ آپ نخواهد بود و به جای آن حفره‌ای روی نمایشگر قرار خواهد گرفت. گوشی وان پلاس 8 یک لنز برای دوربین سلفی خواهد داشت، اما در نسخه‌ی پرو، از دو لنز استفاده می‌شود.

وان پلاس 8سبک طراحی پنل جلویی این دستگاه، مشابه با گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 است. این نوع طراحی، باعث شده حاشیه‌های نمایشگر به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کنند و نسبت نمایشگر به بدنه بیشتر شود. اصلی‌ترین مشخصه این دستگاه، طراحی باریک‌تر و کشیده‌تر بدنه نسبت به سری وان پلاس 7 است.

آنتن‌ دستگاه، از گوشه‌ها به بالا و پایین انتقال خواهد یافت و هنوز معلوم نیست این تغییر بر روی عملکرد سیگنال تلفن همراه چه تاثیری خواهد داشت. محل قرارگیری دکمه‌ها در هر دو گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو یکسان است. در سمت راست بدنه دکمه‌ی تنظیم صدا و در سمت چپ آن کلید پاور قرار می‌گیرد.

گوشی جدید وان پلاس، به سنسور ToF مجهز خواهد شد و لنز‌های تله‌فوتو و اولترا واید در کنار لنز اصلی این گوشی قرار می‌گیرند. این گوشی همچنین از سیستم فلش LED دوگانه استفاده خواهد کرد.

در حالی که این گزارشات رسما تایید نشده‌اند اما با توجه PDF منتشرشده، می‌توان اطلاعات را قطعی دانست. فایل PDF را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. وان پلاس ، دوگی و شیائومی فوق العاده عمل میکنند . بهترین کارایی در ازای پول خرج شده :>

  2. ب نظرم مکانیسم پاپ اپ نسخه 7پرو بهتر بود