بیل گیتس: هواوی همیشه شرکت نوآورانه‌ای بوده است

بیل گیتس٬ بنیانگذار شرکت مایکروسافت در مصاحبه‌ای از هواوی به عنوان یک شرکت نواورانه یاد کرده است. این میلیاردر آمریکایی همچنین صحبت‌هایی در مورد تحریم‌های هواوی را عنوان کرده است.

بیل گیتس٬ میلیاردر آمریکایی و بنیانگذار شرکت مایکروسافت٬ هواوی را مورد ستایش خود قرار داده است. بیل گیتس در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز عنوان کرده است که «هواوی باید مانند تمام کالاها و خدمات٬ تحت آزمایش‌های عینی قرار بگیرد. آیا فکر می‌کنید تجهیزات هواوی با اهداف جاسوسی استفاده می‌شوند؟ فکر می‌کنید هر چیزی که از چین وارد ایالات متحده می‌شود بد است؟ یا هرچیزی نظیر موتورهای هواپیکا٬ نرم افزار و غیره که از آمریکا وارد می‌شود بد است؟ این‌ها طرز فکر‌های فاجعه باری هستند.

بر اساس گزارش اخیر ٬First Financial News بیل گیتس بار دیگر نام هواوی را در مصاحبه‌ی اخیر خودش به زبان آورده است. به گفته‌ی وی:

شکی نیست که در چین شرکت‌های پیشرو زیادی وجود دارد. این برای جهان خوب است. هواوی محصولات کم هزینه 5G تولید می‌کند و با سایر شرکت‌های جهان رقابت می‌کند. این امر دیگر کمپانی‌ها را وادار به پایین بردن قیمت‌ها یا تلاش برای بهبود محصولاتشان می‌کند. این مورد خوبی است. هواوی همیشه مبتکرانه عمل کرده است.

در انتها٬ بیل گیتس خاطرنشان کرد که مبادله و همکاری بین چین و آمریکا باعث ایجاد تفاهم متقابل شده است. فقط کسانی از این مبادله ناخرسند هستند که نمی‌توانند پیشرفت این شرکت را ببینند. در این حال وی معتقد است که آمریکا نمی‌تواند از این معامله امتناع کند و به زودی همکاری با این شرکت چینی را از سر می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خاک تو سرت پیر شدی و خرفت