آنر وی 30 پرو

هر آن چه باید درباره گوشی هوشمند آنر وی 30 پرو بدانید

گوشی های جدید آنر وی 30 و آنر وی 30 پرو معرفی شدند. ما در این بخش با بررسی مشخصات فنی و طراحی Honor V30 Pro همراه شما هستیم.

شرکت آنر در روز سه‌شنبه هفته گذشته گوشی های هوشمند آنر وی 30 (Honor V30) و آنر وی 30 پرو (Honor V30 Pro) را معرفی کرد. این دو گوشی به عنوان نخستین گوشی های 5G آنر به حساب می‌آیند و در حقیقت باعث شدند پشتیبانی از شبکه 5G را در گوشی های میان رده ببینیم. ما تعدادی تصاویر از آنر وی 30 پرو را با یک بررسی کوتاه درباره طراحی و ویژگی‌های آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آنر وی 30 پرو

آنر وی 30 پرو نسخه پیشرفته گوشی هوشمند جدید آنر بوده که دارای طراحی مشابه آنر وی 30 است، بنابراین باید طراحی آن را مشابه مدل پایه در نظر بگیرید. اینطور که پیداست، این دو مدل تنها در چند مورد همانند حافظه داخلی با یکدیگر تفاوت دارند؛ آنر وی 30 با رم 6 و 8 گیگابایت فقط با حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت در دسترس قرار دارد و این در حالی‌ست که آنر وی 30 پرو با 8 گیگابایت رم ثابت در دو مدل 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. اینطور که پیداست، گوشی آنر وی 30 پرو مجهز به باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی بوده و اندکی از آنر وی 30 کمتر است، همچنین شاهد پشتیبانی آن از شارژ سیمی 40 وات و شارژ بیسیم هستیم. شارژ وایرلس در آنر وی 30 وجود ندارد، اما یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی را در خود جای داده است.

آنر وی 30 پرو

از نظر طراحی هم آنر وی 30 پرو 5G دارای یک حفره روی صفحه نمایش 6.57 اینچ IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 9:20 است. ما انتظار داشتیم هواوی از یک حفره روی صفحه نمایش ال ای دی استفاده کند که متاسفانه چنین اتفاقی را شاهد نیستیم. حفره موجود روی نمایشگر به شکل بیضی بوده که مکان قرارگیری دو سنسور سلفی است، همچنین بد نیست بدانید که نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه در حدود 91.46 درصد اعلام شده است.

آنر وی 30 پرو

سنسور اثر انگشت این گوشی را می‌توان در لبه سمت راست و در کنار دکمه پاور مشاهده کرد. بد نیست بدانید آنر وی 30 هم دارای دو حفره روی صفحه نمایش بوده و حسگر اثر انگشت آن هم در کنار دستگاه قرار دارد. هر دو گوشی هوشمند نسبت نمایشگر به بدنه 91.46 درصد را ارائه می‌دهند.

گوشی Honor V30 Pro در بخش عقب دستگاه مجهز به دوربین سه‌گانه بوده که درون یک ماژول به صورت عمودی قرار گرفته‌اند، همچنین شاهد قرارگیری فلاش ال ای دی هم درون ماژول هستیم که نسبتا گسترده به نظر می‌رسد. از آن جایی که این دستگاه از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند، پنل پشتی آن از جنس شیشه است. هیچ سنسور اثر انگشتی در بخش عقب و جلوی دستگاه وجود ندارد، اما همانطور که گفته شد دارای حسگر اثر انگشت در بخش کناری و لبه دستگاه هستند. اینطور که پیداست، حسگر اثر انگشت با دکمه پاور یکپارچه شده و دقیقا پایین دکمه های حجم صدای سمت راست قرار دارد.

آنر وی 30 پرو

خط باند آنتن اندکی در بخش کناری دستگاه به سمت پایین کشیده می‌شود که ممکن است به دلیل حذف خشاب سیم کارت باشد؛ هم اکنون در لبه پایین گوشی که محل درگاه USB-C و میکروفون بوده قرار گرفته است.

آنر وی 30 پرو

این گوشی جدید آنر از شارژ بیسیم بسیار سریع 27 وات و شارژ بیسیم معکوس 7.5 وات پشتیبانی می‌کند.

آنر وی 30 پرو

آنر وی 30 پرو با وزن 206 گرم دارای ابعاد 8.8 × 75.8 × 162.7 میلی‌متر است. بد نیست بدانید علت ضخامت و وزن پایین آن نسبت به آنر وی 30 به سایز باتری مربوط است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*