گلکسی ای 91

رندرها و نمایش ویدیویی 360 درجه گلکسی ای 91 منتشر شد

سامسونگ قصد دارد گوشی جدید گلکسی ای 91 (Galaxy A91) را در آینده معرفی کند. هم اکنون رندرها و نمایش ویدیویی 360 درجه آن منتشر شده است.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد سامسونگ در حال کار روی چند مدل از گوشی‌های میان رده سری Galaxy A است. از میان تمام گوشی‌های جدید سری گلکسی ای، انتظار می‌رود گلکسی ای 91 با مشخصات گوشی‌های پرچمدار و قیمت مقرون به صرفه همانند سامسونگ گلکسی ای 90 5G عرضه شود. هم اکنون شاهد انتشار رندرهای CAD گوشی گلکسی ای 91 به همراه نمایش 360 درجه‌ای آن هستیم. به نظر می‌رسد این گوشی همانند مدل‌های آینده گلکسی ای 51 (Galaxy A51) و گلکسی ای 71 (Galaxy A71)، مجهز به نمایشگری خواهد بود که دارای حفره به منظور قرارگیری سنسور سلفی است. همچنین ماژول دوربین بخش عقب آن هم مربع شکل خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی ای 91 با حفره روی صفحه نمایش Infinity-O کاملا از بخش جلو شبیه گلکسی نوت 10 خواهد بود. بد نیست بدانید این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش است. بر اساس اطلاعات موجود می‌توان گفت این گوشی جدید سامسونگ دارای یک صفحه شیشه‌ای در بخش عقب است. همچنین ماژول مربع شکل آن هم در گوشه سمت چپ قسمت بالا قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید رندرهای جدید منتشرشده گوشی گلکسی ای 91 را به سه دوربین و چهار دوربین نشان داده‌اند. همچنین در هر دو تصویر یک دوربین مستطیل شکل دیده می‌شود که احتمالا یک لنز پریسکوپ است. بد نیست بدانید این دستگاه از بخش عقب شباهت زیادی به گلکسی اس 11 (Galaxy S11) دارد.

رندرهای گلکسی ای 91 نشان می‌دهد دارای یک کلید پاور و حجم صدا در سمت راست است. همچنین در لبه پایین گوشی شاهد قرارگیری پورت USB-C و یک بلندگو هستیم. به نظر می‌رسد این دستگاه فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری باشد. گزارش‌های منتشر شده حکایت از وجود دو مدل از گلکسی ای 91 با شماره مدل‌های SM-A905 و SM-A908 دارد؛ انتظار می‌رود یکی از آن‌ها دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G باشد. برخی شایعات منتشرشده نشان می‌دهند Galaxy A91 دارای نمایشگر 6.7 اینچ سوپر آمولد با وضوح اچ دی پلاس بوده و احتمالا مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 855 و 8 گیگابایت رم خواهد بود. بد نیست بدانید که حافظه داخلی آن هم در حدود 128 گیگابایت اعلام شده است.

گلکسی ای 91 می‌تواند از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی قدرت بگیرد، همچنین شاهد پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع 45 وات هم خواهیم بود. برخی شایعات نشان می‌دهند این گوشی دارای یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسل در بخش عقب خواهد بود. همچنین امکان دارد دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل هم باشد. به نظر می‌رسد رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 روی گوشی نصب باشد. بد نیست بدانید که این گوشی ممکن است در برخی بازارها با نام گلکسی اس 10 لایت (Galaxy S10 Lite) به فروش برسد.