اپل بهترین اپلیکیشن و بازی اپ استور در سال 2019 را معرفی کرد

اپل فهرست بهترین اپلیکیشن و بازی اپ استور را در سال 2019 منتشر کرده است که در ادامه به معرفی عناوین برتر امسال در پلتفرم‌های مختلف می‌پردازیم.

اپل بهترین اپلیکیشن و بازی اپ استور را در سال 2019 برای آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی معرفی کرد. مهم‌ترین جایزه امسال یعنی عنوان بهترین برنامه آیفون سال به اپلیکیشن Spectre Camera تعلق گرفته است. این در حالیست که Children of the Light عنوان بهترین بازی سال را از سوی اپل از آن خود کرد.

بهترین اپلیکیشن 2019 اپ استور

اپلیکیشن Spectre Camera توسط همان توسعه‌دهندگان برنامه Halide ساخته شده است. از این برنامه می‌توانید برای عکاسی با نوردهی طولانی یا به اصطلاح لانگ اکسپوژر بدون نیاز به تجهیزات لوکس استفاده کنید. در Spectre همه چیز مبتنی بر هوش مصنوعی است. اپل مخصوصاً این برنامه را انتخاب کرده است، چون سازندگان، بدون آنکه به فکر درآمدزایی باشند، نرم‌افزاری باکیفیت را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

بهترین بازی 2019 آیفون

عنوان Children of the Light رایگان است که به شما اجازه می‌دهد تا بر فراز هفت قلمرو برای کشف یک معما پرواز کنید. همچنین می‌توانید با بازیکنان دیگر تعامل برقرار کنید و به ماجراجویی بپردازید. این بازی گرافیک چشم‌نوازی را برای یک برنامه گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند و همانطور که گفته شد، به صورت رایگان می‌توانید آن را تجربه کنید.

بهترین بازی آرکید 2019 آیفون

به علاوه، اپل بازی Sayonara Wild Hearts را به عنوان بهترین بازی آرکید سال انتخاب کرده است. این بازی بخشی از سرویس اپل آرکید است. هدف پیش روی شما در این بازی آن است که هارمونی جهان را پیدا کنید، اما تمام کاری که انجام می‌دهید دوچرخه سواری و شمشیر بازی در یک فضای سایبرپانک است. اگر اشتراک اپل آرکید دارید، می‌توانید Sayonara Wild Hearts را به صورت رایگان دریافت کنید.

اپل همچنین Hyper Light Drifter را به عنوان بهترین بازی سال آیپد، Flow by Moleskine را به عنوان بهترین اپلیکیشن آیپد و GRIS را به عنوان بهترین بازی سال برای مک برگزیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بازی call of duty رو که روی محصولات اپل بازی کنی کیفیت و روان بودنش با xbox one xهیچ فرقی نداره 😍