عینک واقعیت افزوده اوپو

عینک واقعیت افزوده اوپو سال آینده وارد بازار می‌شود

اوپو برای رقابت‌پذیری در بازار تصمیم به افزایش تنوع محصولات خود گرفته است و در همین راستا عینک واقعیت افزوده اوپو (Oppo AR Glasses) اوایل سال 2020 وارد بازار خواهد شد.

درست است شاید جای تعجب باشد که این شرکت آسیایی دست به تولید محصولی از این نوع زده است. مدتی است که فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی پیشرفت چشمگیری نداشته‌اند. اما این کار اوپو نشان می‌دهد که آن‌ها می‌خواهند یک اکوسیستم کامل ایجاد کنند.

عینک واقعیت افزوده اوپو تصویر را به صورت سه بعدی به نمایش درمی‌آورد و همچنین مجهز به صدای فراگیر سه بعدی است. طبق گزارش‌ها، این عینک از فناوری موج‌بر نوری پراکنشی برای افزایش کیفیت تصویر و دستیابی به انتقال بالا استفاده می‌کند.

عینک واقعیت افزوده اوپو

عینک واقعیت افزوده اوپو همچنین از حالت‌های تعاملی مختلفی از جمله تشخیص حرکتی و صوتی پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم‌افزار، عینک واقعیت افزوده اپو قرار است با محتوای AR از جمله‌ انواع بازی‌ها و سرویس‌ها در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

در رابطه با بخش فنی، عینک AR اوپو شامل دو دوربین چشم‌ماهی در قسمت جلویی است و به علاوه، به دوربین با کیفیت HD مجهز شده است که هدف از نصب این دوربین ایجاد تصاویری است که کاربر مشاهده خواهد کرد. فناوری انتقال نوری با استفاده از این اجزا میسر می‌شود که قادر است تصاویر را به صورت سه بعدی با کیفیت بالا به نمایش بگذارد و در رابطه با صدا نیز با کیفیت صدای بالا و غنی روبرو خواهیم بود.

عینک واقعیت افزوده اوپو

همانطور که گفته شد، این عینک می‌تواند فرمان‌های صوتی و ژست‌های حرکتی مختلف مثل حرکت دست‌ها را تشخیص دهد. اوپو اعلام کرده است که عینک واقعیت افزوده خود را در سه ماهه اول 2020 وارد بازار عرضه خواهد کرد. همزمان با ورود عینک AR اوپو به بازار، بازی‌ها و سرویس‌های مختلفی نیز برای آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*