طرح تبدیل رنو ساندرو

طرح تبدیل رنو ساندرو به چانگان سی اس 35 در دی 98

طرح تبدیل رنو ساندرو به چانگان سی اس 35 در دی 98 اعلام شد. شرکت سایپا برای انجام تعهدات معوقه خودروهای رنو ساندرو از طرح تبدیل به خودرو چانگان CS35 استفاده می‌کند.

طی دو سال گذشته خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا برای انجام تعهدات خود با مشکلات زیادی مواجه شدند که دلیل این بدقولی‌های خود را تحریم و نداشتن قطعات مورد نیاز برای تولید محصولات جدید می‌دانند. در همین راستا برخی از مشتریان این خودروسازان همچنان با گذشت زمان زیادی، خودرو ثبت نامی خود را تحویل نگرفتند. به همین دلیل خودروسازان برای انجام تعهدات خود از طرح‌های تبدیل با خودروهای قابل تحویل استفاده می‌کنند.

جزئیات طرح تبدیل رنو ساندرو

گروه خودروسازی سایپا برای مشتریان خودرو رنو ساندرو ثبت‌نامی طرح جایگزین آن با خودرو چانگان سی اس 35 را در نظر گرفته است. از این رو مشتریانی که حواله ساندرو را در اختیار دارند، قادر خواهد بود خودرو چانگان را با قیمت مبنای 105 میلیون تومان از شرکت سایپا تحویل بگیرند. بررسی‌ها حاکی از آن است که در انبارهای شرکت سایپا 1000 تا 1500 دستگاه از خودرو چانگان سی اس 35 وجود دارد و ممکن است آنها را طی روزهای آینده در قالب فروش فوری به بازار عرضه کند.