رندرهای آیپد پرو 2020 اپل

نخستین رندرهای آیپد پرو 2020 اپل نشانگر دوربین سه گانه‌ آن هستند

نخستین رندرهای آیپد پرو 2020 اپل (Apple iPad Pro 2020) منتشر شد. این تبلت‌ها که از نمایشگر 11 و 12.9  اینچی بهره می‌برند، به دوربین سه گانه پشتی مجهز خواهند بود.

در اینجا چیزی را داریم که شاید انتظارش را نداشتیم؛ نخستین رندرهای آیپد پرو 2020 اپل در دو نسخه‌ی مختلف توسط یکی از افشاگران بزرگ حوزه فناوری با نام کاربری OneLeaks@ منتشر شد. این رندرها نشانگر دو تبلت آیپد پرو 11 و آیپد پرو 12.9 مدل 2020 هستند و نشان می‌دهند ماه مارس سال پیش رو باید منتظر ملاقات با آن‌ها از نزدیک باشیم.

نخستین رندرهای آیپد پرو 2020

این تصاویر می‌توانند نشان دهند که برخلاف دو نسل فعلی آیپد پرو، این دو مدل جدید به جای استفاده از یک دوربین تک لنزی، از دوربین سه گانه پشتی با پیکربندی مشابه گوشی‌های هوشمند آیپد پرو بهره‌مند خواهند بود. بر اساس جدیدترین شایعات، نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو اپل به فناوری دوربین حساسیت 3 بعدی مجهز هستند، اما این فناوری در دوربین سلفی آن‌ها به کار رفته است. همچنین از نظر ابعاد نیز تفاوتی را بین این نسل با دو تبلت نسل گذشته مشاهده نخواهیم کرد.

آنچه که جالب توجه است، زمان معرفی نسل جدید تبلت‌های پرچمدار کمپانی اپل است. هرچند اپل طی سال‌های اخیر تبلت پایین رده آیپد معمولی را در ماه مارس معرفی می‌کند، اما امسال آیپد 10.2 اینچی خود را به همراه گوشی‌های خانواده آیفون 11 معرفی کرد. حال انتظار می‌رود اپل تبلت‌های آی او اسی پرچمدار خودش را در این زمان معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*