گلکسی ام 31 سامسونگ

ماژول دوربین گلکسی ام ۳۱ سامسونگ دارای پنج حفره است

عکسی از ماژول دوربین گلکسی ام ۳۱ سامسونگ (Samsung Galaxy M31) به بیرون درز کرده است که طراحی پنج حفره‌ای آن را نشان می‌دهد.

از پنج حفره‌ای که در این تصویر تایید نشده می‌بینیم، یکی باید برای فلاش LED باشد و چهارتای دیگر برای لنزها؛ پس می‌توان گفت که دوربین چهارگانه گلکسی ام ۳۱ چیدمان L شکل خواهد داشت. انتظار می‌رود سنسور اصلی، 48 مگاپیکسلی باشد و با یک لنز فوق عریض و یک سنسور عمقی همراهی شود. هنوز درباره عضو چهارم این مجموعه دوربین، اطلاعاتی وجود ندارد.

ماژول دوربین گلکسی ام ۳۱

اما گزارش‌های قبلی به سایر مشخصات این گوشی نیز پرداخته بودند. مثلا برخی از وجود تراشه اگزینوس 9611 سامسونگ یا اسنپدراگون 665 کوالکام در آن خبر می‌دادند. همچنین به ظرفیت 6 گیگابایتی رم و عرضه‌ی دستگاه در یک رنگ قرمز جدید نیز اشاره شده است.

اخیرا هم دستگاهی با شماره مدل SM-M315F، مجهز به اگزینوس 9611 در گیک‌بنچ رویت شد که احتمال وجود این تراشه در سامسونگ گلکسی ام 31 را قوت بخشید. حاصل نتایج این بنچمارک‌گیری، ثبت 348 امتیاز در آزمون تک‌هسته‌ای و 1214 امتیاز در آزمون چند هسته‌ای بود.

سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دیگر مشخصات مورد انتظار گلکسی M31 هستند. در ضمن، مانند گلکسی ام 30 اس که باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی دارد، این گوشی هوشمند نیز باید باتری غول‌پیکری داشته باشد.

هم‌اکنون سامسونگ در حال آماده‌سازی گلکسی ام 11، گلکسی ام 21 و گلکسی ام 41 هم هست و احتمالا در سه ماهه نخست سال 2020 شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یکیش که فلشه حتما

  2. اووووف میان رده ها هم عالی شدن