ویژگی جدید اینستاگرام

ویژگی جدید اینستاگرام مشخص شد؛ ریکشن پیام در دایرکت

ویژگی جدید اینستاگرام پیش از ارائه رسمی مشخص شده است. این ویژگی ریکشن برای دایرکت مسیج است و امکان پاسخ به پیام‌ها با ایموجی تعاملی را فراهم می‌کند.

اینستاگرام ظاهرا قصد دارد در آینده با ارائه آپدیتی جدید، قابلیت تازه‌ای به دایرکت مسیج اضافه کند. ویژگی‌ جدید اینستاگرام امکان می‌دهد تا به پیام‌های دایرکت از طریق ایموجی ریکشن نشان داد.

اینستاگرام پیوسته در حال آزمایش قابلیت‌های جدید است با این حال تا زمانی که فیس‌بوک تصمیم به ارائه آن‌ها نگیر، چیزی در مورد این قابلیت‌های منتشر نخواهد شد. با وجود چنین سختگیری که فیس‌ بوک در مخفی نگه‌داشتن اسرارش دارد، این یک مورد استثنایی است که اخیرا اطلاعاتی در مورد ویژگی جدیدی اینستاگرام منتشر شده است.

این ویژگی جدید، همانطور که در تصویر زیر مشخص است، به کاربران امکان پاسخگویی پیام از طریق ایموجی می‌دهد. این اطلاعات توسط جین وونگ (Jane Wong) منتشر شده است که سایر منابع نیز صحت آن را تایید کرده‌اند.

اما این‌ها تنها منابع اطلاعتی ما نیستند. مدیر ارتباطات فناوری فیس بوک، الکس وویک (Alex Voice) نیز تایید کرد که این ویژگی پیش رو، در حال آزمایش است. در حال حاضر تنها مشاهده ایموجی تعاملی عشق وجود دارد و در زمان عرضه 6 ایموجی دیگر نیز قابل دسترسی خواهند بود.

درحال حاضر اطلاعات دقیقی در خصوص زمان معرفی و عرضه این قابلیت جدید در دایرکت اینستاگرام موجود نیست. اما انتظار داریم با توجه به اینکه آزمایش این قابلیت از چند روز پیش آغاز شده، اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، احتمالا تا چند چند هفته دیگر منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ب نظر من قسمت دایرکتش باید امکانات قسمت چت تلگرام رو داشته باشه