نسخه بلوری فیلم زنان کوچک

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم زنان کوچک (Little Women) مشخص شد

نسخه بلوری فیلم زنان کوچک (Little Women) در فروردین ماه سال آینده منتشر خواهد شد، اما تا کمتر از یک ماه دیگر می‌توانید به تماشای نسخه دیجیتالی جدیدترین ساخته گرتا گرویگ بنشینید.

فیلم زنان کوچک یک اقتباس جدید از رمانی قدیمی با همین نام است که بارها در دنیای سینما و تلویزیون دست‌مایه ساخت آثار مختلف شده است. گرتا گرویگ برداشت و کارگردانی مختص خود از این رمان تحسین شده را داشت و همین امر سبب شده بود با فیلمی دلچسب و دوست‌داشتنی مواجه باشیم که اگر در سال 2019 اکران نشده بود، می‌توانست موفقیت‌های بیشتری کسب کند؛ زیرا در این سال شاهد بازگشت تارانتینو و اسکورسیزی به سینماها بودیم و فیلم انگل ساخه بونگ جون-هو از کره هم حاضر بود تا تمامی جوایز و افتخارات را نسیب خود کنند و چیزی برای زنان کوچک باقی نماند! براساس اعلام ناشر این فیلم، نسخه بلوری فیلم زنان کوچک با 45 دقیقه محتوای اضافی که باعث می‌شود بهت شرایط زندگی امی، مگ، جو و بث را درک کنید در 19 فروردین 1399 منتشر خواهد شد، اما نسخه دیجیتالی این اثر از 20 اسفند در دسترس است.

فیلم زنان کوچک نامزد دریافت هفت جایزه اسکار بود، اما تنها موفق به دریافت اسکار بهترین طراحی لباس شد و اگر رنی زلوگر برای ایفای نقش فوق‌العاده‌اش در فیلم جودی نبود، احتمالا اسکار بهترین بازیگر زن هم به سورشا رونان می‌رسید؛ زیرا علی رغم اینکه داستان هر چهار خواهر در فیلم به صورت همزمان پیش می‌رود، اما به نوعی دوربین و روایت گرویگ با او بیش از بقیه سر سازگاری دارد و رونان هم به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام داده است. فیلم زنان کوچک 2019 داستان چهار خواهر را روایت می‌کند که پدر آن‌ها به جنگ رفته و حالا در کنار آرزوها و خواست‌های متفاوتی که از زندگی دارند، باید به همراه مادرشان در مقابل مشکلاتی همچون بیماری، هزینه‌های زندگی و… بایستند و به مسائل عاطفی خود نیز رسیدگی کنند. به طور کلی سبک روایت و فیلم‌نامه فیلم Little Women بسیار قابل قبول بود و گرویگ نشان داد موفقیت‌هایش در قصه فیلم لیدی برد اتفاقی نبوده است.

از میان بازیگران این فیلم می‌توان به مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر اشاره کرد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این قبلا سریال نبودش چرا همچین شده پس؟

  2. بازیگراش خوشگلن خخخ