سامسونگ گلکسی نوت 20

توسعه گلکسی نوت 20 سامسونگ با حافظه داخلی 128GB آغاز شد

توسعه گلکسی نوت 20 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 20) آغاز شده است. ظاهراً غول کره‌ای این گوشی را با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد کرد.

سامسونگ با عرضه گلکسی نوت 20، نخستین گوشی پرچمدار و قدرتمندش در سال 2020 را روانه بازار کرد و حالا در ادامه سال جاری میلادی می‌تواند روی دیگر گوشی مد نظرش یعنی گلکسی نوت 20 سامسونگ تمرکز کند. با توجه به تغییر استراتژی سامسونگ در نام‌گذاری گوشی گلکسی اس 20، انتظار داریم جدیدترین پرچمدار سری نوت نیز از سوی این کمپانی گلکسی نوت 20 لقب بگیرد.

فرآیند طراحی گلکسی Note 20 هم‌اکنون در حال انجام است و این خبر برای کسی سورپرایز تلقی نمی‌شود اما احتمالا در این گوشی از حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده خواهد شد. بنابر شنیده‌ها SM-N981 نام یکی از مدل های گلکسی نوت 20 خواهد بود که در آن از حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده شده که نسبت به گلکسی نوت 10 (5G) یک قدم رو به عقب محسوب می‌شود؛ گلکسی نوت 10 (5G) یا مدل N971، از حافظه 256 گیگابایتی بهره می‌برد اما در عوض، شیار حافظه جانبی در آن وجود نداشت و امکان استفاده از حافظه میکرو اس دی تنها در گلکسی نوت 10 پلاس وجود داشت.

سامسونگ گلکسی سری نوت

با توجه به این اقدام سامسونگ، انتظار می‌رود در مدل پایه گوشی‌های پرچمدار جدید این کمپانی استفاده از حافظه داخلی چندان بالا صورت نگیرد. به جنبه مثبت این موضوع که نگاه کنیم، معقول نیست سامسونگ در این برهه تنها به 128 گیگابایت فضا برای گوشی گلکسی نوت 20 بسنده کند و به احتمال بسیار زیاد شیار حافظه جانبی در این گوشی وجود خواهد داشت. علاوه بر این‌ها، احتمالا بسیاری از ویژگی های جدید دوربین گلکسی اس 20 در گلکسی نوت 20 سامسونگ نیز وجود خواهد داشت که ذخیره‌سازی عکس‌ها و ویدیوهای 8K ضبط شده نیازمند حافظه بالایی خواهد بود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که سامسونگ نوت 20 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد یا خیر؛ البته اگر سامسونگ بخواهد تمامی قابلیت های گلکسی اس 20 اولترا را به گلکسی نوت جدید عرضه کند، احتمال ارائه مدل‌های مختلف قوت خواهد گرفت.

پیش‌بینی می‌شود حداقل دو مدل از گلکسی نوت 20 سامسونگ تا ماه آگوست به بازار عرضه شود تا این گوشی‌ها بتوانند جانشین نوت 10 و نوت 10 پلاس باشند؛ طی روزهای آینده چیزهای بیشتری از تصمیم سامسونگ در این مورد خواهیم فهمید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. همیشه طرفدار سری نوت بود ام و هستم ‌همین قلم هوشمند اش باعث این نظر ام شده