گلکسی اس 21

شرکت Caviar از گوشی گلکسی اس 21 سامسونگ با روکش طلا رونمایی کرد

شرکت Caviar نسخه‌ای لوکس از گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا را رونمایی کرد. این گوشی گلکسی اس 21 (Galaxy S21) نام داشته و با طلا تزیین شده است.

شرکت روسی Caviar که با ساخت نسخه‌های لوکس گوشی‌های هوشمند، آ‌ن‌ها را به قیمت‌هایی گزاف به فروش می‌رساند، این مرتبه به سراغ سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا رفت. این گوشی گلکسی اس 21 نام داشته و قیمت پایه آن 5050 دلار است. بسته به نسخه خریداری شده قیمت تا 39500 دلار قابل افزایش است! چندی پیش، نسخه لوکس سامسونگ گلکسی زد فلیپ نیز به قیمت 5210 دلار عرضه شد.

حدود چهار ماه پیش، نسخه لوکس آیفون 11 پرو با نیم کیلو طلا در بدنه آن توسط Caviar معرفی شد! این گوشی با وجود داشتن وزن زیاد، ظاهر بسیار خاصی داشت و به قیمت 70 هزار دلار قابل خریداری بود. اما نسخه لوکس پرچمدار کنونی اندروید، به قیمت به مراتب پایین‌تری عرضه شده است.

گوشی گلکسی اس 21 تفاوتی از نظر مشخصات فنی با گلکسی اس 20 اولترا ندارد. مهمترین تفاوت با این گوشی، پوشیده شدن بدنه با طلا، سنگ باباغوری، یاقوت و دیگر موارد زینتی است. طرح‌های پشت گوشی Galaxy S21 نشان می‌دهد آن‌ها مخصوصا افرادی که به شرط‌بندی علاقه دارند، طراحی شده‌اند.

با در نظر گرفتن این دسته کاربران، چهار نسخه از گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 هر یک دارای یکی از چهار طرح اصلی کارت‌های بازی، طراحی و عرضه شدند. روی پنل پشتی نسخه پنجم جوکر نقش بسته است. برخلاف تصویر جوکری که با الهام از این کاراکتر در مجموعه فیلم‌های DC Comics روی پنل پشتی نسخه لوکس گلکسی زد فلیپ طراحی شد، این نسخه از گلکسی اس 21 دارای طرح جوکر شبیه به نمونه آن در کارت‌های بازی است.

تصویر سامسونگ گلکسی اس 21

چهار نسخه اولیه با شکل یکی از چهار طرح اصلی کارت‌های بازی روی پنل پشتی آن‌ها، به قیمت 5050 دلار فروخته می‌شوند. نسخه با طرح جوکر قیمت بسیار بیشتری داشته و برای خرید آن باید 39500 دلار پرداخت کنید.

طبق انتظار، شرکت Caviar گوشی Galaxy S21 را در تعدادی محدود عرضه می‌کند. از هر پنج نسخه، فقط 21 گوشی در دسترس خواهد بود. با در نظر گرفتن هدف قرار دادن افراد دوست‌دار شرط‌بندی، دلیل انتخاب عدد 21 مشخص می‌شود. به دلیلی مشابه برخلاف سایر گوشی‌های لوکس Caviar که با همان نام انتخاب شده توسط سازنده به علاوه پسوند Caviar فروخته می‌شوند، نام نسخه‌های لوکس گلکسی اس 20 اولترا به Galaxy S21 تغییر کرد.