سامسونگ گلکسی ای 50

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی ای 50 به‌همراه پچ امنیتی ماه مارس 2020 منتشر شد

گوشی گلکسی ای 50 (Galaxy A50) هنوز آپدیت پایدار اندروید 10 را دریافت نکرده اما سامسونگ یک آپدیت جدید به‌همراه جدیدترین پچ امنیتی را برای آن عرضه کرده است.

سامسونگ برای گلکسی ای 50 با شماره مدل SM-A505F یک آپدیت جدید منتشر کرده که هم‌اکنون برای کاربران این گوشی در کشور اسرائیل در دسترس است. شماره ورژن این آپدیت A505FDDU4ATB8 است و احتمالا علاوه‌بر جدیدترین پچ امنیتی مارس 2020، این به‌روز رسانی چند ویژگی و تغییر جدید برای گلکسی ای 50 به‌همراه خواهد داشت. البته هر تغییر احتمالی به‌همراه این آپدیت، در عملکرد داخلی گوشی خواهد بود و در ظاهر متوجه آن نخواهید شد.

سامسونگ گلکسی ای 50

گلکسی ای 50 هنوز از سیستم عامل اندروید 9 بهره می‌برد اما در نهایت آپدیت رسمی و پایدار اندروید 10 را دریافت خواهد کرد و کاربران این گوشی باید کمی صبور باشند؛ تا زمان عرضه اندروید 10، هر ماه جدیدترین آپدیت‌های امنیتی برای این گوشی منتشر خواهد شد. گلکسی ای 50 به‌موقع به آپدیت امنیتی ماه‌های ژانویه و فوریه 2020 مجهز شده بود و به‌زودی آپدیت ماه مارس نیز برای کاربران در سایر نقاط دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

همانطور که احتمالا می‌دانید، برای اطلاع از انتشار آپدیت جدید در محدوده شما، به قسمت Settings و سپس Software update گوشی تان مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پس چرا آپدیت اندروید 10 نمیاد ؟؟؟ خسته شدیم همش پیگیر آپدیتیم 😐