محصول جدید سایپا

سه محصول جدید سایپا در سال 99 به بازار عرضه می‌شود

مدیرعامل سایپا در آغاز سال جدید از تداوم ارتقای داخلی‌سازی در این شرکت خودروسازی خبر داد. به گفته سلیمانی، سه محصول جدید سایپا در سال 99 به بازار عرضه می‌شود.

با آغاز سال 1399، شعار «جهش تولید» انتخاب شد. در راستای این نامگذاری و به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، سید جواد سلیمانی، مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا پیام نوروزی منتشر کرد و گفت تداوم ارتقای داخلی‌سازی محصولات در دستور کار سایپا قرار دارد. وی اضافه کرد سال گذشته یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوره‌های صنعت خودروی کشور بود و مشکلات و موانع بی سابقه‌ای در برابر حرکت این صنعت و تولید و اقتصاد کشور به وجود آمد.

عرضه چند محصول جدید سایپا در سال جدید

سید جواد سلیمانی در رابطه با راهبرد و برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا در سال 1399 اظهار کرد افزایش تولید خودرو، رونق کسب و کار درون و برون سازمانی، عرضه محصولات جدید به بازار، ادامه جهاد خودکفایی در عرصه تولید قطعات پیشرفته خودرو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کنترل قیمت‌ها از طریق عادی کردن جریان تولید و عرضه خودرو به بازار و همچنین پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهبردهای دولت در دستور کار این شرکت خودروسازی در سال جدید قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در ادامه افزود نامگذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید» و تاکید رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تداوم تولید و توسعه اشتغال، انگیزه مضاعفی را برای جهادگران سنگر تولید در سایپا ایجاد کرد تا در سایه تخصص و تعهد و پس از بی اثر کردن تحریم‌ها و موفقیت در رونق‌بخشی به تولید، خودمان را برای یک جهش بزرگ در سال 99 آماده کنیم. وی در پایان تاکید کرد که سه محصول جدید سایپا در سال 99 تولید و به بازار عرضه می‌شود، اما جزئیات بیشتری از این محصولات اعلام نکرد. به نظر می‌رسد یکی از این محصولات، خودروی سایپا شاهین است که پیش از این اخبار مختلفی درباره آن شنیده بودیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به آنید روزی که صنعت خودرو ایزی ایران به معنای واقعی پیشرفت کنه

  2. شما لطف کنید ماشینی که قرار بود ۳۰ روزه تحویل بدین بعداز ۷ ماه هنوز تحویل ندادین رو تحویل بدین.ماشین جدید پیشکش
    البته تا وقتی که مردم همیشه در صحنه ما حاضرن همین آش و همین کاسه است طرف بدش نمیاد که یکی دو تا ثبت نام میکنه وقتی تحویلش دادند میاد تو بازار به 2 برابر قیمت می فروشه

  3. تو این مملکت هر کاری که دلتان می خواهد انجام می دین. هنوز خودروهای معوق را تحویل مشتری ندادین ،سه تا خودرو جدید دارین تولید می کنید.کسی هم که کاری به کارتان نداره!!!!

  4. آبروی هر چی خوردوساز رو بردین ایران رتبه آخر خودرو سازی دنیا رو داره متاسفیم این خودرو ها تو بازار دنیا یه ریال نمی ارزه ولی دارن با قیمت های نجومی میفروشن باپول همین پراید تو امارات میشه بهترین ماشین ها از جمله بنز و ولوو و تویوتا و….خرید

  5. این 3 محصول رو شما از چین وارد کرده بودید، همه مردم هم می فهمند، مثل خودتون احمق نیستند

    محصولات عبارت اند از برلیانس H220 , H230 و یک آشغال تولید مشترک با ویران خودرو

    تمامی قطعات هم چین هستند و تولید شدنشون توسط سایپا دروغ محض هستش

    با سپاس