فیلم خروج

فیلم خروج پیش از سینماها به صورت آنلاین اکران خواهد شد

فیلم خروج نخستین فیلم داستانی و پرهزینه سینمای ایران است که پیش از سینماها و پیروی از شیوه سنتی اکران در کشورمان قرار است توسط سرویس وی‌او‌دی فیلیمو یک اکران آنلاین  را تجربه کند.

طی سال‌های اخیر میزان فروش فیلم‌ها در شبکه نمایش خانگی به لطف سر و سامان دادن به وضعیت بازار غیرقانونی دانلود فیلم‌های ایرانی افزایش چشم‌گیری داشته‌است. اما تا به امروز خبری از اکران یک اثر به صورت آنلاین بر بستر سرویس‌های وی‌او‌دی نبود، ولی موسسه اوج و ابراهیم حاتمی‌کیا در یک سنت‌شکنی دوست‌داشتنی تصمیم دارند از روز یک‌شنبه 24 فروردین، فیلم خروج را پیش از اکران در سینماها، برای نخستین بار به صورت آنلاین و در فیلیمو نمایش دهند.

خروج به عنوان اولین فیلم سینمای آنلاین، برای حفظ قانون کپی رایت قابلیت دانلود و تماشای آفلاین ندارد و مخاطبان می‏‌توانند با پرداخت 12 هزار تومان (به عنوان بلیط) به مدت 24 ساعت در سرویس وی‌او‌دی فیلیمو به تماشای این اثر بنشینند.

جدیدترین ساخته حاتمی‌کیا روایتگر بخشی از زندگی چند پنبه‌کار شهرستانی است که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران، آب خورده و بلااستفاده شده‌است. علاوه‌بر این مصیبت، وعده‌های حمایتی که برای جبران این خسارت به آن‌ها داده شده نیز تحقق نیافته‌است تا این گروه تصمیم بگیرند برای اعتراض به وضعیتشان نزد هیأت دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب اونوقت که فیلم اش لو رفته دیکه و بدرد اش نمیخوره