اشتراک گذاری مکان در گوگل مپس

قابلیت اشتراک گذاری مکان در گوگل مپس ارتقا پیدا کرد

اشتراک گذاری مکان در گوگل مپس اکنون سریع‌تر و راحت‌تر صورت می‌گیرد. گوگل رابط کاربری Google Maps را با زبان متریال دیزاین بازطراحی کرده است.

اپلیکیشن نقشه و مسیریابی محبوب شرکت گوگل به تازگی یک رابط کاربری جدید برای قابلیت اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی دریافت کرده است. گوگل این موضوع را به وسیله انتشار پست در وبلاگ خود علنی نکرد، اما وب سایت Android Police خیلی زود به آن پی برد. بخش اشتراک گذاری لوکشین اکنون ظاهری مدرن‌تر داشته و اطلاعات بیشتری را در آن واحد به کاربر ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری مکان در گوگل مپس اکنون راحت‌تر و سریع‌تر صورت می‌گیرد. کافی است روی آواتار خود ضربه زده و بعد از رفتن به قسمت Location Sharing دکمه تازه اضافه شده New share را لمس کنید. این دکمه در گوشه پایین و سمت راست صفحه قرار دارد.

اشتراک گذاری مکان در گوگل مپس

پیشتر، سایر قسمت‌های نرم افزار Google Maps بر اساس زبان متریال دیزاین گوگل بازطراحی شده بود، به همین دلیل تغییر جدید، سرتاسر رابط کاربری اپلیکیشن نقشه شرکت گوگل را یکپارچه کرد.

اشتراک گذاری حرفه‌ای مکان در گوگل مپس

نرم افزار اکنون اطلاعات بیشتری درباره چگونگی استفاده از قابلیت‌های جدید در اختیار کاربر قرار داده و به طور واضح به وی اعلام می‌کند در کنار موقعیت جغرافیایی، چه اطلاعات دیگری را نیز با کاربر دریافت‌کننده محل قرارگیری خود به اشتراک خواهد گذاشت. به عنوان بخشی از این اطلاعات باید به حرکت به صورت پیاده یا در خودرو و همچنین فهرست مکان‌هایی که پیشتر در آن‌ها حضور داشته‌اید اشاره کرد. ممکن است مکان‌هایی نظیر محل کار یا منزل دوستانتان، که برای دسترسی سریع آن‌ها را داخل نرم افزار ذخیره کرده‌اید، را نیز ارسال کنید.

گوگل ماه گذشته، با هدف کمک به کاربران برای دسترسی سریع به مراکز درمانی یک ویژگی کاربردی جدید به موتور جستجو و همچنین سرویس نقشه دیجیتالی خود اضافه کرد. وقتی کاربر، داخل دو سرویس نام برده، جستجو برای یک پزشک یا بیمارستان را آغاز می‌کند، لینکی تحت عنوان “get online care” به وی نمایش داده خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر این ویژگی تنها در اختیار کاربران ساکن ایالات متحده آمریکا قرار دارد.


یکی از قابلیت‌های جالب جدید رقیب گوگل مپس یعنی اپل مپس، اضافه کردن بخشی برای معرفی مکان‌های دریافت‌کننده تست ویروس کرونا در سرتاسر آمریکا است. اکنون علاوه بر فهرست نام مراکز، محل قرارگیری‌شان نیز داخل Apple Maps به صورت نقاطی قرمز نمایش داده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*