موتورولا موتو جی فست

مشخصات گوشی Moto G Fast با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی آشکار شد

ویدیوی منتشر شده در کانال یوتیوب موتورولا آمریکا، مشخصات گوشی Moto G Fast را نشان می‌دهد. در این تیزر، موتو جی فست یک گوشی فوق سریع و خوش عملکرد توصیف شده است.

در فهرست مشخصات گوشی Moto G Fast موتورولا، یک چیپست هشت هسته‌ای کوالکام (که نامش اعلام نشده) و رم 3 گیگابایتی دیده می‌شود. با این حساب، شاید حتی این دیوایس به اندازه موتو جی 8 هم قدرتمند نباشد؛ چرا که مدل G8 دارای رم 4 گیگ و تراشه اسنپدراگون 665 است.

سایر مشخصات گوشی Moto G Fast

دوربین سلفی این گوشی هوشمند درون حفره نمایشگر جای دارد که برای سری G موتورولا، ویژگی متداولی است. همچنین دوربین فوق عریض (118 درجه) و دوربین ماکرو در کنار یک  دوربین اصلی با مشخصات نامعلوم، اجزای ماژول سه‌گانه در پنل پشتی را تشکیل می‌دهند. لوگوی موتورولا هم خیلی شبیه حسگر اثر انگشت به نظر می‌رسد.

این ویدیو به دوام دو روزه شارژ موتو جی فست هم اشاره دارد؛ اما جزئیات بیشتری درباره باتری دستگاه ارائه نشده است. ناگفته نماند که معمولا موتورولا برای نام‌گذاری مدل‌های قابل عرضه در ایالات متحده از حرف G بدون عدد استفاده می‌کند. البته پیش‌تر Moto G Pro در کشور آلمان عرضه شده بود و شاید این موبایل جدید نیز راهی بازارهای اروپایی بشود.

حالا که این تیزر تبلیغاتی منتشر شده است، باید منتظر معرفی رسمی گوشی در آینده‌ای نزدیک باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دوست دارم ویدیو انتشار یافته شده است دوبلینم

  2. یکی از بهترین میانرده ها!!!!! :good:

  3. چقدر کیفیت این دوربین و این گوشی معرکه است و عالیه
    مخصوصا دوربین
    ویدیو اش ام عالی بود