مشخصات آنر پلی 4 پرو - Honor Play 4 Pro

مشخصات آنر پلی 4 پرو با سنسور اندازه گیری دمای بدن قبل از رونمایی رسمی فاش شد

بعد از لو رفتن مشخصات گوشی آنر پلی 4 ، حالا مشخصات آنر پلی 4 پرو – Honor Play 4 Pro که مدل قدرتمندتر سری گوشی های جدید Honor محسوب می‌شود نیز تنها دو روز مانده به زمان رونمایی رسمی افشا شده است.

کمپانی آنر در روز چهارشنبه‌ی همین هفته (سوم ژوئن) قرار است از  اسمارت‌ فون‌ های سری آنر پلی 4 فایو جی شامل یک مدل استاندارد و یک مدل پرو که هر دو از اینترنت 5 جی پشتیبانی می‌کنند رونمایی کند. چندی پیش مشخصات مدل استاندارد یعنی آنر پلی 4 فایو جی که تحت عنوان TNNH-AN00 5G بر روی دیتابیس نهاد مخابراتی تنا در چین قرار گرفته بود، در رسانه‌ها فاش شد.

با توجه به گزارش‌های پیشین، آنر Play 4 5G نیز با شماره مدل OXP-AN00 شناخته می‌شود و دقیقا یک گوشی با چنین شماره مدلی بر روی پایگاه تنا قرار گرفته که البته هنوز مشخصات آن برای عموم قابل مشاهده نیست. در همین حال یکی از افشاگران چینی مشخصات آنر پلی 4 پرو فایو جی را فاش کرده است که دید خوبی از قابلیت‌های این گوشی جدید به ما می‌دهد.

مشخصات آنر پلی 4 پرو 5 جی (Honor Play 4 5G)

مشخصات آنر پلی 4 پرو - Honor Play 4 Pro

گوشی جدید آنر دارای دوربین سلفی دوگانه درون نمایشگر خواهد بود که یک بریدگی بیضی‌شکل بسیار کوچک در گوشه سمت چپ بالای صفحه لمسی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر ابعاد 6.57 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و پنل آن از نوع آی پی اس ال سی دی انتخاب شده است. تقریبا هیچ‌گونه حاشیه‌ای در طرفین و بالا و پایین نمایشگر دیده نمی‌شود و کاربران می‌توانند از نسبت تصویر 20 به 9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس یعنی 1080 در 2400 پیکسل لذت ببرنند.

یک دوربین 32 مگاپیکسلی به عنوان سنسور سلفی اصلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار آن برای ثبت تصاویر سلفی انجام وظیفه می‌کنند و گفته می شود که پردازنده کیرین 990 با پشتیبانی از نسل جدید اینترنت موبایل به طور پیشفرض، مغز متفکر گوشی جدید آنر را تشکیل خواهد داد. از دیگر مشخصات آنر پلی 4 پرو 5 جی می‌توان به برخورداری از بلوتوث 5.1، دوربین دوگانه 40 و 8 مگاپیکسلی شامل سنسور IMX600y بر روی پنل پشتی و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد؛ با توجه به این که این گوشی با شماره مدل OXP-AN00 موفق به دریافت تاییدیه 3C شده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

با مدل پرو آنر پلی 4 دیگر نیازی به تب سنج نخواهید داشت!

مشخصات آنر پلی 4 پرو - Honor Play 4 Pro

یکی از قابلیت‌های جذابی که برای این موبایل جدید ذکر شده، برخورداری از قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن است. با توجه به همه‌گیری جهانی ویروس کرونا و این که تب و افزایش بیش از حد دمای بدن، یکی از نشانه‌های اصلی ابتلا به این بیماری ناشناخته محسوب می‌شود، چنین قابلیتی می‌تواند بسیار جذاب باشد و کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود دمای بدن خود را اندازه‌گیری نمایند. طبق ادعای کمپانی سازنده، این سنسور علاوه بر قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن انسان و حیوانات، می‌تواند میزان دمای اشیا را نیز شناسایی کند.

برای تشخیص دما نیز تنها کافی است گوشی را از پنل پشتی، به سطح بدن فرد مورد نظر و قسمت‌هایی که دما را بهتر نشان می‌دهد، مانند پیشانی فرد، نزدیک کنید تا در زمانی بسیار کوتاه، دمای بدن فرد اندازه‌گیری شده و در نرم افزار مخصوص نشان داده شود.

مشخصات آنر پلی 4 پرو - Honor Play 4 Pro

البته این گوشی با نام رمزی OXP-AN00 در تست بنچمارک گیک بنچ دیده شده است و سیستم عامل اندروید 10 به طور پیشفرض، به همراه رابط کاربری EMUI 10، بدون سرویس‌های نرم افزاری گوگل، 8 گیگابایت حافظه رم و ظرفیت باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت در لیست مشخصات آن ذکر شده که باید دید کدام‌یک در نهایت به واقعیت تبدیل خواهد شد.

قیمت گوشی آنر پلی 4 پرو 5G

مشخصات آنر پلی 4 پرو - Honor Play 4 Pro

تصویری که در این مطلب مشاهده می‌کنید، پس از قرار گرفتن این گوشی بر روی پایگاه فروشگاه Vmall به دست ما رسیده است. متاسفانه در این گزارش اشاره‌ای به میزان دقیق حافظه رم و ظرفیت داخلی مدل‌های مختلف این موبایل جدید چینی نشده است، اما می‌دانیم که قرار است یک سنسور اثر انگشت بر روی لبه سمت راست مدل پرو آنر پلی 4 قرار بگیرد؛ همچنین کاربران می‌توانند از پورت یو اس بی تایپ سی برای اتصال هندزفری و کابل شارژ استفاده کنند.

گوشی آنر Play 4 5G ابعادی معادل 162.7 میلی‌متر طول در 75.8 میلی‌متر عرض و 8.9 میلیمتر ضخامت خواهد داشت و تنها 213 گرم وزن دارد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون بر روی بدنه دیده نمی شود و گویا قرار است کمپانی سازنده آن را با قیمتی در حدود 3 هزار یوان معادل حدود 420 دلار به فروش برساند. به هر حال در روز چهارشنبه رونمایی رسمی از گوشی های جدید آنر انجام خواهد شد و سرانجام با قیمت و مشخصات نهایی مدل‌های مختل خانواده Play 4 Pro آشنا خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا این حرکت شون حرکت خوب و جالبی بود و هست
    چرا که نیاز مادر اختراع هست

  2. امان از تحریم ها 😐

  3. با این اوصاف گوشی خوبیه سخت افزارش و قیمتش مناسبه
    ولی حیف از خدمات گوگل پلی بی بهره هست

  4. گوشی که خدمات و فروشگاه گوگل پلی نداشته باشه باید بندازی دور
    کلا گوشی های چینی و خصوصا بنجل ساز شیافومی بدرد نخور هستن
    کافیه یه نگاه به وزن و ضخامت و رابط کاربری و ایکون های بچه گانه(که انگار برای بچه های خردسال 10ساله ساخته شدن) گوشی های شیاهری بندازید
    وزن 250گرم،ضخامت 1سانتی متری و جنس بدنه از مواد درجه 3(بازیافت شده) و هنگ کردن گوشی از مزایای گوشی های شیافومی بنجل ساز هست