بازی کانتر 1.6

بازی کانتر 1.6 را هم‌اکنون از مرورگر اجرا کنید!

بازی کانتر 1.6 – Counter-Strike 1.6 را می‌توانید از طریق مرورگر اجرا کنید و به این ترتیب روزهای خاطره انگیزتان از Counter-Strike 1.6 را بار دیگر تجربه کنید.

در یک اتفاق جذاب، بازی کانتر 1.6 حالا قابلیت اجرا در مرورگر را دارد. این اثر کلاسیک شرکت ولو (Valve) را بدون نیاز به نصب و بدون نیاز به پلتفرم استیم، می‌توانید بازی کنید.

بازی 1.6 هرگز به صورت رایگان عرضه نشد اما این نسخه مرورگر کاملا رایگان است و می‌توانید با چند کلیک ساده، اثر را اجرا کرده و به راحتی بازی کردن را آغاز کنید.

بازی کانتر 1.6 را در مرورگر تجربه کنید

بازی کانتر 1.6

برای کسانی که سال‌ها از این بازی دور بوده‌اند یا سی اس گو (CSGO) بازی می‌کنند، گرافیک 1.6 شاید کهنه به نظر برسد اما نمی‌توان انکار کرد که هنوز هم همان جذابیت سابق را دارد.

کافی است از اینجا وارد سایت سی‌اس آنلاین شوید و بر روی یکی از سرورها کلیک کنید. در کنار سرورها، تعداد بازیکنان نیز درج شده است، سروری را انتخاب نمایید که خالی است. سپس باید منتظر بمانید تا بازی بارگذاری شود. بارگذاری ممکن است بیش از 10 دقیقه به طول بینجامد اما فقط برای اولین بار. در حال حاضر سرورهای اروپا، کانادا، آسیا، هند، آمریکا و برزیل در دسترس است که متاسفانه هیچ کدام به ایران پینگ مناسبی نمی‌دهند. شما در صورت بازی در سرور اروپا (روسیه)، با پینگ بین 150 الی 200 می‌توانید بازی کنید که چندان مناسب نیست. به نظر نمی‌رسد که سرورهای بیشتری به بازی اضافه شود. همچنین ناگفته نماند که برای دسترسی به تمامی امکانات بازی و تغییر نام، باید در سایت عضو شوید.

عکس پایین اولین آزمایش ما از بازی را نشان می‌دهد که بدون هیچ مشکلی بالا آمد و لگ خاصی هم در آن مشاهده نشد. با این حال، پینگ بین 160 الی 175 دریافت کردیم که کمی آزار دهنده است اما جلوی اول شدن ما در سرور را نگرفت.

بازی کانتر 1.6

در این نسخه، فعلا نقشه‌های به یاد ماندنی داست، داست 2، اسالت (cs_assault) و ایتالیا (cs_italy) در دسترس است و می‌توان انتظار داشت که نقشه‌های بیشتری نیز به آن اضافه شود.

فراموش نکنید که سی اس گو در حال حاضر رایگان (فری تو پلی) است و می‌توانید از استیم به آن بازی دسترسی داشته باشید. نسخه گلوبال آفنسیو بدون شک تجربه کانتر بهتری ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه