سهمیه سوخت

آخرین تغییرات سهمیه سوخت خودروها اعلام شد

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، جزئیات آخرین تغییرات سهمیه سوخت خودروهای داخلی به ویژه برای وانت بارها را تشریح کرد.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص آخرین تغییرات سهمیه سوخت خودروها عنوان کرد تا به امروز سهمیه ماهانه وانت کم مصرف بنزینی 200 لیتر، وانت کم مصرف دوگانه سوز 60، وانت پرمصرف بنزینی 300 لیتر و وانت پرمصرف دوگانه سوز 120 لیتر بوده که از اول تیر 99 این میزان با تغییراتی مواجه شده است. وی تاکید کرد سهمیه وانت‌های کم مصرف از ابتدای تیرماه 150 لیتر و وانت‌های پرمصرف از ابتدای تیرماه 250 لیتر خواهد شد.

جزئیات تغییرات سهمیه سوخت خودروها

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد طبق آخرین اطلاعات سهمیه اعتباری خودروهای وانت بار عمومی که وزارت صنعت، وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور فعالیت آنها را احراز کرده‌اند به 150 لیتر افزایش پیدا خواهد کرد و وانت بارهایی که در سامانه حمل و نقل بار عمومی ثبت نشده‌اند، مشمول افزایش سهمیه اعتباری نمی‌شوند.

فاطمه کاهی در ادامه بیان کرد هم‌اکنون سهمیه خودروهای شخصی بنزینی 60 لیتر و خودروهای شخصی دوگانه‌سوز نیز 30 لیتر به ازای هر ماه است. همچنین سهمیه بنزین تاکسی‌های بنزینی 400 لیتر و تاکسی دوگانه‌سوز نیز دارای سهمیه 200 لیتری هستند. موتورسیکلت‌ها نیز در هر ماه 20 لیتر سهمیه می‌گیرند و برای خودرو آمبولانس نیز هر ماه 500 لیتر سهمیه در نظر گرفته‌ایم که این میزان نسبت به گذشته با تغییر همراه نبوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باید به فکری کرد حجم واریزی هر ماه واقعا کمه و این اصلا خوب نیست

  2. واقعا سهام بنزین کمه