لپ تاپ گیمینگ هواوی و آنر

لپ تاپ گیمینگ هواوی و آنر با قیمت اقتصادی در راه است

لپ تاپ گیمینگ هواوی و آنر به زودی با قیمتی اقتصادی و مشخصاتی جالب توجه معرفی خواهد شد. غول چینی می‌خواهد با MSI و Asus در بازار لپ تاپ های گیمیتگ رقابت کند.

به گزارش منابع چینی، اینطور به نظر می‌رسد که دو شرکت چینی هواوی و آنر آماده‌ی ورود به بازار لپ تاپ های گیمینگ هستند. علاوه بر آن، لپ تاپ گیمینگ هواوی و آنر خیلی زود، در ماه آگوست پیش رو در فصل تابستان معرفی خواهد شد. ظاهراً ابتدا شرکت آنر از لپ تاپ خودش رونمایی می‌کند و سپس هواوی به دنبال آن این رویداد معرفی را برگزار خواهد کرد. شکی نیست که این لپ تاپ‌ها یکسان خواهند بود و فقط لوگوی روی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

ژائو مینگ، مدیرعامل برند آنر اشاره کرده است که بخش لپ تاپ گیمینگ این شرکت بسیار جذاب خواهد بود. در واقع یکی از منابع چینی می‌گوید:‌ «آن‌ها مدت‌هاست برنامه ریزی کرده‌اند و سال‌ها به خوبی شمشیر خودشان را برای رقابت تیز کرده‌اند». با توجه به صحبت‌های این فرد نزدیک به هواوی، از آنجا که آن‌ها چندین سال روی توسعه یک محصول جدید وقت گذاشته‌اند، می‌توانیم انتظار شگفتی تازه‌ای را از سوی این برند چینی داشته باشیم. آیا لپ تاپ گیمینگ آنر و هواوی می‌تواند به عنوان یک رقیب برای لپ تاپ‌های گیمینگ MSI و ASUS در بازار ظهور کند؟

مشخصات فنی احتمالی لپ تاپ گیمینگ هواوی

از نظر سخت افزار داخلی این لپ تاپ جدید می‌تواند به یک پردازنده نسل دهمی سری Core H اینتل یا Ryzen 4000H ای ام دی با کارت گرافیک لپ تاپی GeForce RTX 20 شرکت انویدیا مجهز باشد. البته این دو برند چینی با دنیال لپ تاپ‌ها غریبه نیستند و چند سالیست که شاهد عرضه محصولات آن‌ها در بازار لپ تاپ‌ها هستیم. آنر اخیراً از یک لپ تاپ جدید به نام مجیک بوک پرو 2020 رونمایی کرده است که یک لپ تاپ دانشجویی جذاب با 1.7 کیلوگرم وزن و 16.9 میلی‌متر ضخامت است. این لپ تاپ به تراشه Core i7 یا i5 اینتل با 16 گیگابایت رم، فضای ذخیره‌سازی پرسرعت 512 گیگابایتی SSD و یک کارت گرافیک مجزا Nvidia GeForce MX350 با 2 گیگابایت VRAM تجهیز شده است و به لطف طراحی مدرن نمایشگر کم حاشیه خود، نسبت ابعاد صفحه به بدنه 90 درصدی را ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. معمولا لپ تاپای گیمینگ ضخیم و زمختن ولی اینها اینجوری نیستن

  2. ظاهرش که ب گیمینگ نمیخوره
    بعدم فکر کنم مشخصات کارت کرافیک اصلی رو کامل ننوشتین

    ورود کمپانی های ارزان قیمت با کیفیت بالا ب عرضه گیمیگ جای شکر داره