دومین نسخه بتا اندروید 11

گوگل دومین نسخه بتا اندروید 11 را منتشر کرد

گوگل دومین نسخه بتا اندروید 11 – Android 11 Beta را برای گوشی‌های سازگار با آن منتشر کرد. این نسخه با برخی پیشرفت‌ها همراه است.

روز چهارشنبه، کمپانی گوگل دومین نسخه بتا اندروید 11 را با رفع برخی باگ‌های موجود منتشر کرد. آن همچنین با برخی تغییرات کوچک در رابط کاربری نسبت به اولین نسخه آزمایشی همراه است. گوگل در یک رویداد غیر مرتبط، سهواً فاش کرده است که قصد دارد نسخه نهایی اندروید 11 را در هشتم سپتامبر (18 شهریور ماه) برای عموم عرضه کند.

دومین نسخه بتا اندروید 11

گوگل در رویداد “Hey Google” خود که به گجت‌های هوشمند این شرکت اختصاص داشت و به صورت آنلاین برگزار شد، اشاره‌ای به اندروید 11 نیز شد که به صورت رسمی احتمالاً در تاریخ فوق برای گوشی‌های گوگل پیکسل منتشر خواهد شد. اسکرین شاتی که در بالا می‌بینید، به وضوح تاریخ رویداد معرفی Android 11 گوگل را نشان می‌دهد.

اما در دومین نسخه آزمایشی این سیستم عامل مشکلات کنترل ژست حرکتی رفت شده است و مشکل ظاهری که در اولین نسخه با ظاهر کیبورد وجود داشت نیز اکنون برطرف شده است. دیگر صدای ساطع شده از اسپیکرها با اعوجاج نیست و وقتی گوشی را روی حالت ویبره تنظیم کنید، کلیدهای ولوم ویبره ریزی را ارائه خواهند کرد.

دومین نسخه بتا اندروید 11

البته مطابق انتظار، این نسخه آزمایشی نیز قاعدتاً دارای ایرادهای ریز و درشتی خواهد بود و برخی مشکلات کاربران مانند اتصالات متناوب وای فای، مشکلات دراور نوتیفیکیشن و یک مشکل با بازگشت به اندروید 10 از طریق OTA در گوشی پیکسل 4 هنوز برطرف نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. راستی تا وقتی گوگل داره نسخه های بتا رو میده گوشی های دیگه هم میتونن بتاش رو بدن
    اندروید وان؟
    و گوشی های معمولی