گوشی اندرویدی

تغییر لاک اسکرین گوشی اندرویدی به دو روش ساده

شما می‌توانید از والپیپرها یا سایر عکس های موجود در گوشی اندرویدی خود، برای تغییر لاک اسکرین استفاده کنید. امکان تنظیم ابعاد و بزرگ‌نمایی آن‌ها نیز وجود دارد.

امروزه نه تنها تغییر ظاهر گوشی های موبایل با استفاده از لوازم جانبی ممکن است؛ بلکه در بُعد نرم افزاری هم امکان اِعمال تغییرات دلخواه را داریم. یکی موارد شخصی‌سازی، همین تغییر لاک اسکرین پیش‌فرض گوشی است که می‌توانید با تصویر شخص مورد علاقه، منظره‌ای چشم‌نواز یا هر چیز دیگری جایگزین کنید. در دستگاه گوشی های اندرویدی دو روش برای انجام این کار وجود دارد.

تغییر لاک اسکرین گوشی اندرویدی با اپ Photos

ابتدا اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google Photos) را اجرا و تصویر مورد نظر را پیدا کنید. در بالای سمت راست، روی منوی سه نقطه‌ای ضربه بزنید. سپس از بین گزینه‌های ظاهر شده، Use as را بیابید و انتخاب کنید.

اینجا یک منوی پاپ آپ ظاهر می‌شود که باید روی Photos Wallpaper ضربه بزنید.

لاک اسکرین گوشی اندرویدی

3

در قدم بعدی می‌توانید ابعاد و سطح زوم عکس را به دلخواه خود، تنظیم کنید. پس از آن، روی Set Wallpaper در گوشه فوقانی سمت راست ضربه بزنید. در نهایت از این منو، Lock Screen را انتخاب کنید. البته با انتخاب Home screen and lock screen ، پس زمینه گوشی نیز همین تصویر خواهد شد.

تغییر لاک اسکرین با استفاده از والپیپرها

ابتدا اپ Settings را باز کنید و منوی Display را بیابید. وارد آن شوید و روی Wallpaper ضربه بزنید. سپس از بین کاتگوری‌های مختلفِ فهرست شده، مورد دلخواه را انتخاب کنید.

پس از آن، کافیست دو مرحله آخر ذکر شده در روش قبلی را طی کنید تا لاک اسکرین موبایل اندرویدی خود را تغییر دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی زحمت کشیدین اینو هم که بچه دو ساله هم بلده